LES ERRES DEL PATI JA SÓN AQUÍ PER AJUDAR-NOS!

El passat dimecres 30 de gener els alumnes de 3r de primària han començat a vigilar i a engrescar a tothom per tenir el pati de l’escola més net! Cada dia surten a l’hora del pati vestits amb armilles grogues amb quatre erres enganxades. Les quatre erres són la primera lletra de les següents paraules:

RE UTILITZAR  –  REDUIR  –   RECICLAR   –   RESPECTAR

Aquestes quatre paraules són molt importants per la nostra escola, per això les quatre erres i els delegats del Comitè Ambiental ens ajudaran a posar-ho en pràctica cada dia. Si tens dubtes d’on van les teves restes d’ esmorzar, avisa a les erres del pati que de segur que t’ ajudaran !