Benvinguda al tercer trimestre!

Hola nens i nenes del cicle mitjà!

Us volem donar la benvinguda i una abraçada virtual molt forta.

Comencem el tercer trimestre del curs. Molts ànims a tots i totes, ho esteu fent molt bé! De moment ens hem de quedar a casa fins que s’aixequi el confinament.  Tot anirà bé!!

Com ho farem?

Cada dia haureu de mirar els blogs de l’escola i el correu electrònic perquè  penjarem instruccions, propostes d’activitats i reptes molt divertits. Dins del blog del cicle trobareu dues pestanyes: una de tercer i una de quart.  Recordeu que ara les activitats són avaluables i formen part del tercer trimestre del curs.

Us podeu comunicar amb les vostres tutores pel correu electrònic. Els alumnes de tercer podeu aprofitar el correu de les vostres famílies. No dubteu a fer-ho, som aquí per ajudar-vos i acompanyar-vos sempre que ho necessiteu.

Avui ja us presentarem les primeres propostes d’activitats. Molts ànims!

Mestres de cicle mitjà