Activitat Mercabarna “5 al dia”

Els dies 4 i 5 de maig ens van visitar a l’escola en Tomàs i en Teo. Ens van explicar moltes coses sobre Mercabarna: on està situat, què té al voltant, els diversos mercats… Ens van dir que és com una petita ciutat.

Tot seguit, ens van parlar de la importància de menjar cinc racions de fruita i verdura cada dia. També vam fer un joc sobre la piràmide dels aliments que ens va servir per aprendre quins són els aliments que hem de menjar habitualment i quins no. Per últim, ens van ensenyar a diferenciar les diverses famílies de fruites ( de pinyol, de llavor, cítrics…) i hortalisses ( de fulla, de grana, d’arrel…).

Al final de l’activitat ens van regalar una motxilla amb dues llibretes d’activitats i un got de “5 al dia” que ens ajudarà a recordar les racions de fruita i verdura que hem de menjar.

Abans de marxar, també ens van donar un batut de maduixa i plàtan que estava boníssim!