LA SORPRESA AMAGADA DEL PROJECTE DE LES LIBÈL·LULES

Som la classe de les LIBÈL·LULES i  volem compartir amb vosaltres els millors moments que hem viscut durant el nostre projecte. Comencem?

Durant unes setmanes hem treballat de valent per saber com son les libèl·lules, de que s’alimenten, on viuen, com es reprodueixen i quants tipus existeixen.

Ens vam iniciar en el projecte fent un primer dibuix de com imaginàvem que eren les libèl·lules i l’hem finalitzat creant un nou dibuix amb més detalls i a tot color gràcies a les anilines. A més, fa pocs dies vam fer un sorteig per saber quin dels dibuixos seria l’escollit per decorar l’entrada a l’aula, una decisió difícil perquè tots eren molt bonics.

Finalment, fent el tancament del projecte vam rebre una gran sorpresa mentre estàvem a l’escola de natura… una libèl·lula als horts! Ens vam posar molt contents, no pensàvem que veuríem una al novembre! I una setmana desprès….una exúvia a la bassa! De seguida la vam portar a la classe i ara la tenim com si fos el nostre petit tresor del nostre gran projecte.

Dibuixos amb anilines

Libèl·lula al llimoner