El Pluviòmetre de la nostra escola ple!!

Els alumnes de cinquè, a causa de les fortes pluges d’aquesta passada nit… hem anat a observar les dades del nostre pluviòmetre, per comprovar aproximadament la quantitat d’aigua caiguda.

El pluviòmetre és un instrument utilitzat per mesurar la quantitat de pluja caiguda en un lloc concret, en un període determinat. Utilitza com a unitat de mesura el mil·límetre (mm), que equival a un litre d’aigua recollida per cada metre quadrat.

Quan hem anat a veure, ens hem trobat que estava desbordat! Estava a tope!, uns 35 mm, el que equival a 35 l/m quadrat.