TALLER ROBÒTICA

Durant aquest segon trimestre l’alumnat de cicle inicial i mitjà han participat en diverses activitats de robòtica, les quals han estat tot un èxit.

L’alumnat ha après les bases de la robòtica, com ara la programació, la construcció i el disseny d’objectes robòtics. Aquestes activitats els ajuden a reflexionar sobre la importància de la tecnologia en la nostra societat i, al mateix temps, desenvolupar les seves habilitats en ciència i tecnologia. També els ajuden  a treballar en equip, a comunicar-se i a solucionar problemes junts.

Els robots van realitzar tasques com ara navegar per un circuit, fer de ventilador, desplaçar-se per l’espai fent llums i colors …

Us deixem algunes fotos i vídeos.

VÍDEO 1

VÍDEO 2