Serveis del centre

MAQUINARI I INSTAL·LACIONS

A l’escola disposem del següent material per desenvolupar la nostra tasca docent (en termes generals):

• Ordinadors i portàtils per a l’alumnat i el personal que hi treballa.
  • Portàtils per reforçar la recerca i l’adaptació a les necessitats educatives de les aules.
  • Projectors i pissarres digitals, com també panells tàctils.
  • Tabletes tant per a l’alumnat com per a docents.
  • Un seguit de robots (Bee-bots i Edison).
  • Impressores i escàners.
  • Dispositius d’enregistrament de veu.
  • Equipament per gravacions de ràdio.
  • Caixa d’àudio.
  • Sistema d’altaveus exteriors.
  • Altaveus portàtils.

ENTORNS VIRTUALS D’APRENENTATGE (EVA)

Per tal de facilitar la col·laboració, agilitzar l’ensenyament i mantenir un entorn d’aprenentatge educatiu segur l’Escola del Mar utilitza l’eina de Google Workspace (GMail, Google Drive i sobretot Google Classroom).

CONTROL D’ASSISTÈNCIA I MENJADOR

A partir de l’eina esmentada, totes les aules s’hi disposa d’accessos directes a les llistes d’assistència de l’alumnat compartida amb el servei de menjador de l’escola menjador de l’escola (es realitza cada matí abans de les 10:00h). i amb l’equip directiu per detectar diferents absències i repercussions.

SERVEI AL NÚVOL – ESPAI COMPARTIT

(DOCUMENTACIÓ I ORGANITZACIÓ INTERNA)

El claustre disposa d’un seguit de carpetes i unitats compartides al núvol del centre on tenen accés a documentació, llistats i poden compartir certs aspectes del seu treball a l’escola per agilitzar la coordinació.

És un espai tancat per al personal de l’escola i hi ha alguns aspectes que també tenen limitacions de visualització i d’edició de forma interna per incrementar la seguretat de totes les dades que hi ha al seu interior, com també per millorar-ne l’organització i funcionament.