Ràdio del Mar

En aquest espai del nostre lloc web, us convidem a que us connecteu amb les emissions de la Ràdio del Mar.
La ràdio és un mitjà viu que promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos i agilitza les tasques de redacció dels alumnes.
Des de l’Escola estem il·lusionats amb aquest projecte que posa la veu de l’Escola del Mar al món.

DARRER PROGRAMA CURS 2018-2019.

En aquest darrer programa podreu sentir un monogràfic amb diferents reflexions dels redactors de la ràdio del tercer trimestre.

Els Nausica han reflexionat sobre l’emigració forçosa, les companyes d’Eneida sobre la igualtat de genere a partir de la seva representació de Sant Jordi i els Garbins sobre el que ha significat per a ells fer les competències bàsiques.

Aquí els podreu sentir, no us ho perdeu! És molt interessant!

Fins el curs vinent!!!!!

PROGRAMA DEL 2N TRIMESTRE CURS 2018-2019

En aquest programa podeu sentir una entrevista realitzada a la Montserrat Escayola amb motiu de la seva jubilació. També escoltareu les nostres seccions habituals: les classes parlen, curses i altres notícies.

Està dividit en parts perquè per la seva durada no ho hem pogut penjar sencer.

Esperem que us agradi!!!!

Programa del 1r trimestre del curs 2018-2019

A la primera part podem escoltar la notícia destacada i les classes parlen Tortugues, Dofins i Sant Nicolau. A la segona part continuen les classes parlen des de Cucut fins a Tarongers. A la tercera part podem sentir a les classes Nausica, Eneida i Garbí. Per acabar a la quarta part sentirem el resultat de les curses i altres notícies.

Esperem que us agradi!

Programa del 2n i 3r trimestre del curs 2017-2018

A la part 1 trobem un recull de l’entrevista feta a la nostra estimada Isabel Busquests on ens parla de la història de l’edifici de l’escola.

A la part 2 una entrevista a la nostra directora la Teresa on ens parla de les obres que s’han realitzat aquest curs.

A la part 3 les opinions de diferents persones de l’escola de com s’han viscut les obres.

Esperem que us agradi!!!

Programa del 1r trimestre del curs 2017-2018.*
*Degut a la durada del programa us l’oferim dividit en set parts

Part 1