Pla de comunicació

• Publica només la Comissió Web de l’Escola: Zara García i Cristina Herraiz
    • Poden publicar amb supervisió de la Comissió alguns docents
  • Què publica?
    • Documents i informació del centre
    • Activitats educatives del centre
    • Avisos a les famílies
    • Activitats dels alumnes
    • Reportatges d’events
    • Informació de sortides i colònies
    • Avisos importants per a les famílies
    • Informacions d’interès per a la comunitat educativa
    • Propostes educatives
    • Esdeveniments relacionats amb el Centenari de l’Escola del Mar
  • Quan publica?
    • Cada cop que sigui necessari. S’intenta publicar 1 esdeveniment de cada classe per trimestre.
  • Autorització
    • Es demana autorització a les famílies durant el procés de matriculació i cada inici de curs amb les autoritzacions corresponents

PÀGINA DE TWITTER INCRUSTADA NODE

• Qui publica?
    • Publica només la responsable del Twitter, en el nostre cas, la directora de l’Escola: Teresa Guillaumes
    • Els docents li envien les imatges destacades d’alguna proposta o sortida amb un petit text.
  • Què publica?
    • Informació dels articles del nodes
    • Avisos importants per a les famílies
    • Informacions d’interès per a la comunitat educativa
    • Seguiment en directe de sortides i colònies
    • Propostes educatives
    • Esdeveniments relacionats amb el Centenari de l’Escola del Mar
  • Quan publica?
    • Cada cop que sigui necessari
  • Autorització

GRUPS DE WHATSAPP

Existeix un grup de whatsapp pel personal de l’Escola on s’envien informacions importants pel funcionament de l’Escola.

D’altra banda, per grup classe es recomana que les famílies delegades de classe tinguin un grup de WhatsApp amb la tutora per tal de gestionar informacions de forma àgil i urgents.

Aquest canal permet que::

• La tutora envia directament informacions a les famílies delegades per distribuir-ho de forma àgil, en cas que sigui una informació extraordinària.
  • Les famílies delegades poden enviar a la tutora algun dubte general de totes les famílies. En cap cas es pot utilitzar aquest contacte per motius individuals i/o personals. Per contactar per motius personals, les famílies tenen a la seva disposició el correu de contacte della tutor/a.

Existeixen també grups de WhatsApp creats i establerts per les pròpies famílies per compartir informacions entre elles.