Instal·lacions

L’Escola del Mar es troba situada al cim de la muntanya del Guinardó, amb unes vistes privilegiades de la ciutat de Barcelona i del Mar.

En ella podem trobar diferents jardins: bosquet, pati dels peixos, pati de parvulari, pati de la caseta, on hi trobem l’hort, que proporcionen als nostres alumnes espais de joc en contacte amb la natura i a l’aire lliure.

Comptem també amb un espai poliesportiu i un gimnàs cobert per la pràctica de l’esport i pel treball de música.

L’Escola compta amb cinc edificis:

• L’edifici central, on trobem les aules de primària, l’aula d’anglès, l’aula d’educació especial, la sala de música o teatre, la biblioteca i diferents espais de treball (sala de mestres, despatx de direcció, secretaria).

El Planetari, és un espai on hi ha una cúpula d’observació del cel, i pel que passen sistemàticament els nostres alumnes i alumnes d’arreu de Catalunya.

L’edifici d’Educació Infantil, en ell hi trobem les tres aules de parvulari, el taller de plàstica, l’aula d’informàtica i laboratori.

L’edifici de serveis on hi trobem la cuina, el menjador, el despatx d’administració el gimnàs, el vestuaris .

La caseta, és un espai d’ús múltiple on es fan activitats de tallers, Servei d’atenció matinal i de tarda, ludoteca….

Tot l’entorn de l’Escola està impregnat d’art: frescos pintats a les parets de la sala de música i la biblioteca, mobles , quadres… que ajuden a despertar el respecte i la sensibilitat artística en els nostres alumnes.