CARNESTOLTES A 1R!

Hola hola!

Durant el mes de febrer, a l’escola, hem celebrat la festa de Carnestoltes. Durant una setmana vam estar seguint les consignes del Rei Carnestoltes: vam portar pijama, ens vam fer un pentinat divertit, ens vam vestir d’esportistes… i durant les tardes, vam estar preparant la disfressa del nom de la classe: 1rA de conills i conilles i 1r B de gatets i gatetes!

La veritat és que van quedar molt bé i teníem moltes ganes posar-nos-la durant al rua… però la pluja va aparèixer i no ens va deixar sortir als carrers! Per això vam haver de buscar un pla B: tota l’escola vam anar a la pista polivalent. Allà, tots els grups de l’escola vam fer una desfilada amb música perquè tothom pogués veure com de guapos i guapes anàvem! Hi havia molts colors, moltes formes… moltes disfresses súper xules!

Malgrat ser un Carnaval diferent, ens ho vam passar molt i molt bé! Aquí us deixem un recull d’imatges perquè ho pugueu veure: IMATGES.