Carnestoltes 4t 2024

Hola, hola….

Durant el mes de febrer, a l’escola, hem celebrat la festa de Carnestoltes. Vam estar durant dies preparant la disfressa del nom de la classe per poder-la lluir el divendres durant la rua però… aquest cop la pluja no ens ho va permetre i vam haver de canviar de plans. Vam anar a la pista polivalent del costat de l’escola i, allà, tots els grups vam fer una desfilada per ensenyar a la resta totes aquelles disfresses tan maques que havíem elaborat.

A més a més, durant aquella setmana, també vam seguir les consignes del Rei Carnestoltes: vam venir en pijama, d’esportistes… I, durant les tardes, vam fer tallers de decoració per l’escola, de ball i moltes altres coses més.

Ens ho vam passar molt bé! Ho voleu veure? Aquí teniu un petit tastet…