5è: TALLER DE FAMÍLIES.

Vau sentir molta gent riure dintre l’escola Congost la setmana passada? Eren les famílies dels nens i nenes de 5è gaudint del taller de famílies.

Els vam proposar un repte: “Intentar parlar en català una estona amb nosaltres al taller de famílies”. Vam fer mini obres de teatre i vam enregistrar una notícia a la ràdio de l’escola. Cal que els felicitem perquè ho van fer molt i molt bé!

GRÀCIES FAMÍLIES! VAM PASSAR UNA TARDA MOLT DIVERTIDA TOTS JUNTS! Els que no vau poder venir… l’any vinent no podeu faltar!

Aquí us deixem una petita mostra del que vam fer.

Ràdio: