A INFANTIL JUGUEM A BITLLES

BON DIA NENS I NENES!!

Ja fa uns dies que estem a casa tots tancats, espero que hàgiu agafat molta força i ganes de fer moltes activitats. Cada dimecres rebreu una proposta per ballar, cantar, moure’ns i jugar tots junts. Espero que participeu de totes les propostes que us anirem proposant al llarg d’aquestes setmanes i que ens envieu fotos de tot allò que feu.

Envieu-me les fotos a alba_tudela@escolacongost.com, o a través de la mare delegada per WhatsApp, moltes gràcies!!

PROPOSTA NUMERO 1:

Fem les nostres bitlles: aquests dies no podem anar a fora, però podem seguir jugant a casa, així que ara podem fer les nostres bitlles, per poder jugar tots junts. Ens ho passarem molt bé i millorarem la nostra puntaria.

Hem de realitzar les nostres bitlles, per exemple:

Aquí teniu dos enllaços per veure com podeu fer les bitlles:

Un cop realitzat el material ja podem jugar!!!!

Podem jugar sols o en família, i si encara li voleu posar més emoció, podem fer una competició entre tots, aquí teniu una graella per omplir-la si voleu.

QUI HA TIRAT MÉS BITLLES??

Ho voleu fer una mica més difícil? Ara cada ronda tindrà dues tirades, entre tirada i tirada no es poden col·locar bé les bitlles.

Per acabar m’agradaria fer-vos una recomanació, tots els dimecres la Dàmaris fa concerts per famílies, així que si voleu escoltar música amb els vostres fills i filles ja sabeu!!!

ESPERO QUE US HO PASSEU MOLT BÉ  JUGANT AMB LES BITLLES I NO OBLIDEU ENVIAR MOLTES FOTOS I VÍDEOS DEL QUE ESTEU FENT!!!

Podeu anar veient el que han fet els vostres companys i companyes a: https://photos.app.goo.gl/Yh1grFtkGoH1AaRf9

ALBA TUDELA

MESTRA DE MÚSICA I PSICOMOTRICITAT