FESTA FI de CURS de l’AMPA

Un curs més ha passat i l’AMPA de la nostra escola va voler celebrar el tancament de les seves activitats amb una gran festa en la que no va faltar el comiat als alumnes de 6è, una mostra d’algunes de les activitats extraescolars que ha organitzat així com activitats lúdiques per a que els nens puguessin gaudir de la festa.

La xocolata amb xurros també va permetre acosta a alumnes, pares i mestres en aquesta festa FI de CURS 2018-19.

Enhorabona mares i pares de la junta de l’AMPA per l’organització d’aquesta gran festa.