Escoltem el programa de radio de Baloo fm.

Avui és l’últim dia de trimestre i, com és norma a l’escola, ens reunim tots els alumnes de primària per escoltar un nou programa de radio fet per la classe de cinquè.

Hem pogut escoltar diferents opinions sobre com vam celebrar el dia de la dona per part dels mes grans, opinions dels petits de l’escola sobre el Carnaval,  així com també diferents punts de vista sobre els dinars temàtics de l’escola. Com és costum, hem acabat amb recomanacions de jocs i  canals de youtube divertits.

Simulacre d’incendi

El dia 8 d’abril del 2019, l’escola bressol Harmonia i l’escola baloo  hem fet un simulacre d’incendi per si algun dia hi ha un incendi de veritat.
Tots els cursos hem anat baixant al pati ordenadament amb els professors que ens estaven donant classe en aquell… Llegeix més»

#fenthistòria #fentbaloo

A les celebracions de 50 anys d’unes quantes escoles aquests darrers anys, entre elles ,la nostra; ara se suma la celebració en reconeixement del col.lectiu del CEPEPC, organització que va aglutinar a més de 80 escoles que reivindicaven una nova escola pública catalana, democràtica i de qualitat per a tothom.

Avui, la història d’aquest col.lectiu ha estat notícia al programa Els matins de TV3.

Festival Món llibre

Benvolgudes famílies,

us informem que aquest cap de setmana a Barcelona se celebra el Festival literari per a nens i nenes Món Llibre amb una extensa programació d’espectacles teatrals a partir dels contes i els llibres infantils.
En el següent enllaç podreu consultar tota la programació amb els horaris de les sessions i els llocs on es realitza.

Festival Món Llibre

Concert de primavera

El passat divendres dia 22 de març, amb una gran assistència de famílies vam oferir el Concert de primavera d’enguany sota el títol de “la Tortuga boteruda“.

Us deixem aquí la llista de reproducció de les cançons per si voleu escoltar-les i cantar-les conjuntament.

Reunió informativa del casal d’estiu

Bon dia Famílies!!
Aquí teniu vàries informacions de les dates del casal d’aquest any, que tindrà lloc a l’Escola Baloo!
El 8 de març hi ha reunió informativa amb acollida per tots aquelles famílies que ho necessitin.

Visites portes obertes 19-20

Per a totes aquelles famílies interessades en el pròxim procés de preinscripció d’alumnes a l’escola , us informem que hem previst dues sessions de portes obertes per tal que pugueu assistir-hi i conèixer de primera mà qui som , on estem,  com treballem i en definitiva quin és i en què es basa el nostre projecte educatiu de centre.

Si esteu interessats/des en assistir en alguna de les sessions podeu reservar plaça en el següent formulari:

Reserva visita portes obertes