Ajuts de menjador Convocatòria 2021-2022
Període obert de sol·licituds del 20 de setembre al 30 de novembre, ambdós inclosos.
El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si s’escau, serà fins el 30 de novembre.
Com fer la presentació de la sol·licitud telemàtica?
S’ha d’omplir degudament una sol·licitud telemàtica, disponible a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.
Sol·licitud telemàtica
Aquesta sol·licitud es pot omplir des de qualsevol dispositiu.
Un cop emplenada i enviada la sol·licitud, es generarà un resguard que caldrà signar i lliurar al centre. També caldrà adjuntar la
documentació, en el cas que sigui necessària.
Després de complimentar la sol·licitud, rebreu un codi de petició en el correu electrònic que hagi informat, que servirà per modificar la petició o bé, si no ho heu fet abans, imprimir-la de nou.
▪ Suport a les famílies que tinguin dificultats per emplenar la sol·licitud des de diferents canals:
Presencialment a les oficines del Consorci i amb cita prèvia.
- Seu del CEB (C/ Roger de Llúria, 3)
- OME Ciutat Vella (Placeta del Pi, 2)
- OME Nou Barris (C/ Nil, 27, baixos)
- OME Sant Andreu (C/ Sant Adrià, 20)
Per reservar cita prèvia:
- A la pàgina web del Consorci: Cita prèvia
- Centraleta del CEB: 93 551 10 00
- 012
A la pàgina web del Consorci: Informació Consorci
- Informació de la convocatòria d’ajuts.
- Instruccions de com emplenar la sol·licitud.
Segueix-nos!