Portes obertes 2021

Benvolgudes famílies,

Aquest any, donada l’actual situació sanitària, les Portes Obertes tindran un format no presencial per explicar el projecte de la nostra escola.

Us proposem dues dates per a assistir de manera telemàtica a la trobada virtual d’explicació del nostre projecte. Indiqueu en el següent formulari en quina trobada de Portes Obertes assistireu.

• Dijous 25 de febrer  a les 15h
  • Dimarts 2 de març a les 18h

Cal apuntar-se a una de les trobades virtuals a través del FORMULARI (Clicar aquí). Un cop apuntats s’enviarà l’enllaç de la videotrucada a les famílies directament.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l’escola al telèfon 934282861 (de 9h a 14h i de 15h a 16:30h) o al mail escola@escolabaloo.cat

Sessions informatives en línia per a les famílies amb fills i filles que iniciaran l’escolaritat a P3 i a 1r d’ESO el curs 2021-2022

Com has de fer la preinscripció escolar en línia

Preinscripció: del 15 al 24 de març de 2021