5È GRUP Models (T2)

Comencem el trimestre encarant el Carnestoltes. Aquest any, el grup MODELS són els encarregats de donar-li forma. L’únic punt de partida és que el rei s’haurà d’idear pensant en LA IMATGE HUMANA.

Quina forma podria tenir? Com es pot representar la imatge humana?

Fem una pluja d’idees… Idees de luxe!

El carnestoltes i la imatge humana…

• Podria tenir una càmera fotogràfica com a part del cap i que a l’objectiu es veies el reflex d’una imatge humana, és amb el que ens fotografiem el cos.
  • Podria ser un cap-rellotge, el temps ens canvia el cos.
  • Podria ser una fruita, el menjar que ens dona la vida.
  • Podria ser un mirall, el que fa que veiem la nostra imatge.
  • Podria tenir una cara amb diferents tipus de pell
  • Podria anar amb cadira de rodes, per representar a les persones amb discapacitats físiques.
  • El carnestoltes podria estar fet d vàries figures d’una mateixa persona, cada una en una edat diferent.

EL CARNESTOLTES VA PRENENT FORMA

El cap, la cadira de rodes i la jaqueta

RETRATS ROBOT _ Sessió de dibuix

La màquina de retrats (the portrait machine) és una proposta de dibuix la Katherine Bull, una artista de Ciutat del Cap (Sud-àfrica)

Vindria a ser com els retrats robot, dibuixos de la cara d’una persona fets a través de la descripció oral, sense tenir cap imatge com a referència pel dibuix. La Khaterina fa l’exercici convidant a una persona que no desvetlla la seva imatge fins que finalitza la sessió de dibuix.

Utilitzem imatges de la sèrie PRISONERS, una investigació del fotògraf Arne Svenson. Fotografies de principis del segle XX. Us recomanem que llegiu l’origen i les raons d’aquest treball.

L’ALBERT GUSI I LA CORRESPONDÈNCIA AMB L’ESCOLA LAVÍNIA

El grup MODELS han rebut un missatge de l’Albert Gusi, un vídeo on ens mostra que té part dels nostres artefactes de dibuix i la correspondència amb l’Escola Lavínia, un treball que es va engegar el curs passat. S’ha mostrat molt interessat i ens vol fer una proposta.

Però, qui és l’Albert Gusi?