Posa’t la gorra!

Benvolgudes famílies,
De nou i un any més col·laborem en la difusió de la campanya Posa’t la gorra, aquest any també hi haurà mascaretes!!
Podeu dirigir-vos al vostre referent de curs per comprar les vostres gorres i mascaretes:
P3 – Nerea
P4 – Sara (Biel)
P5 – Ferran
1r – Damià
2n A –… Llegeix més»

Xerrada: Eines i creativitat per a famílies en temps de pandèmia. Adaptar-se, recrear-se, enfortir-se…

El divendres 27 va fer la nostra primera xerrada virtual a càrrec d’en Vladimir Reinhardt, Psicòleg i en Juanjo Camarena, Pedagog i actor.
Durant 1h30 vam reflexionar sobre la por al contagi, la incertesa davant del futur, la vida familiar en temps de pandèmia i més dubtes sempre en toc d’humor.
Moltes gràcies a… Llegeix més»

Presentació PLA d’ORGANITZACIÓ de CENTRE

Aquesta presentació recull els aspectes tractats en la Reunió del 10 de setembre on l’equip directiu vam explicar a tota la comunitat educativa el nostre Pla d’organització per aquest curs 2020-21.

Matricula 20 -21 Consulta Assignacions d’escola i Llistes d’espera

MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

Per tal de formalitzar la matrícula del/la vostre/a fill/a cal que empleneu la següent documentació i ens la lliureu per correu electrònic a l’adreça: a8043747@xtec.cat

Les famílies que us incorporeu per primera vegada a l’escola (no teniu un fill gran al centre) podeu demanar   cita prèvia , per verificar la informació dels documents enviats i per recollir documentació complementaria.

Documentació a omplir: Matricula Baloo editable

Demanar cita prèvia

Pla d’Obertura Centres Educatius

A l’Escola Baloo hem elaborat el Pla d’Obertura pel mes de juny, amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat, partint del coneixement de la realitat de l’Escola i sense perdre l’essència del nostre model educatiu.
En aquest sentit adoptarem les mesures… Llegeix més»