D’acord a la RESOLUCIÓ ENS/21720/2018, d’1 d’octubre, es convoquen eleccions per a la renovació dels membres del consell escolar de l’Escola Baloo, d’acord amb el següent calendari:

• 05 de novembre. Convocatòria eleccions i publicació del cens
  • Fins el 23 de novembre Presentació candidatures
  • 30 de novembre. Jornada electoral, sector representants de famílies

Tot el procés electoral, fins a la constitució del nou Consell, s’ha de desenvolupar entre el 5 de novembre i el 21de desembre. Cada mare, pare o tutors d’alumnes té dret a vot i a ser candidat elegible. És necessari constar en el cens que hi ha exposat al tauler d’anuncis i fer arribar , si és el cas, possibles reclamacions , a fi de constar en el cens definitiu.

Espai Sorpresa – 2018 –

Una vegada més, a aquestes alçades de trimestre ens posem a treballar per fer realitat el nostre especial regal de nadal per als alumnes en forma d’espai sorpresa.

Per a fer-lo possible, necessitem quantes més mans millor que vulguin unir-se per fer-lo realitat i així contribuir a fer perdurar el valor de la màgia i la il·lusió.

Doncs ja ho sabeu, si teniu una estona lliure, per petita que sigui , a la tarda, al migdia o encara que sigui durant el matí….podeu col.laborar  en la preparació de l’Espai Sorpresa d’enguany.

Primera trobada per organitzar-nos i començar a fer feina: Dimarts dia 20 de novembre a les 17:00h.

Benvolgudes famílies,

des de la Comissió d’Extraescolars us volem fer saber que els
inconvenients que algunes famílies heu pogut patir per l’impagament
del segon termini de les beques esportives del curs passat, en cap cas
és responsabilitat de l’empresa Diver‘s, que és la que ens gestiona a
l’escola aquest servei. Així ens ho han assegurat els seus
responsables fent-nos saber que l’IBE ha enrederit el segon pagament,
que normalment es realitza entre juliol i setembre a octubre. A aquest
malestar s’hi ha sumat que tècnics mateixos de l’ajuntament han
informat erròniament, que el pagament ja s’havia realitzat.
Les tramitacions de les beques s’ha de fer obligatòriament per
empreses homologades. És una feina que es veuen obligades a fer per
servir-nos a escoles i famílies com les nostres, sense cap altre
benefici que oferir un millor servei.
Agrairíem a les famílies més comprensió i ens oferim, en un futur, com
a comissió a informar de l’estat dels pagaments.

Moltes gràcies.

info families IBE 18-19

III Fira Científica de la Baloo

Benvolgudes famílies,
Un any més ens trobem a la III Fira Científica a la Baloo. Després de l’èxit de l’any passat, on prop de 150 persones van disfrutar d’un matí científic, aquest any us hem preparat nous tallers i noves sorpreses. Com sempre, tindrem tallers de… Llegeix més»

CASTANYADA

Podeu escoltar la llista de reproducció amb cançons de la tardor a continuació

Representants de famílies

Una vegada finalitzades les reunions de tots els cursos amb les famílies, ja comptem amb un nou grup de pares i mares que faran les funcions de representants de les famílies del seu grup.
A tots ells i elles fem arribar el nostre agraïment envers la implicació que ens ha mostrat en  assumir aquesta funció dins de l’organigrama organitzatiu de la nostra escola.
Estem convençuts que el treball compartit entre famílies i escola contribueix en la millora de l’educació dels nostres infants i per tant el proper dimarts dia 30 ja hem convocat la 1ra reunió d’aquest curs.

REUNIÓ REPRESENTANTS FAMÍLIES

Data : 30 d’octubre de 2018

Lloc: Biblioteca de l’escola

Assemblea presentació curs 18-19

Amb una bona assistència per part d’un important grup de pares i mares, ahir es va fer l’Assemblea d’inici de curs amb la participació dels membres de l’equip directiu i la junta de l’AMPA que van explicar les línies generals de treball i actuació per aquest curs .