Pla d’Organització ESCOLA BALOO 20-21

Aquest document és el Pla D’organització de la nostra escola per aquest curs 2020-21. Aquest Pla serà un document viu que anirem actualitzant a mesura que veiem la necessitat de modificar o ampliar algun dels seus punts. És per això que sempre posarem la data de l’última actualització.

Presentació PLA d’ORGANITZACIÓ de CENTRE

Aquesta presentació recull els aspectes tractats en la Reunió del 10 de setembre on l’equip directiu vam explicar a tota la comunitat educativa el nostre Pla d’organització per aquest curs 2020-21.

Matricula 20 -21 Consulta Assignacions d’escola i Llistes d’espera

MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

Per tal de formalitzar la matrícula del/la vostre/a fill/a cal que empleneu la següent documentació i ens la lliureu per correu electrònic a l’adreça: a8043747@xtec.cat

Les famílies que us incorporeu per primera vegada a l’escola (no teniu un fill gran al centre) podeu demanar   cita prèvia , per verificar la informació dels documents enviats i per recollir documentació complementaria.

Documentació a omplir: Matricula Baloo editable

Demanar cita prèvia

Pla d’Obertura Centres Educatius

A l’Escola Baloo hem elaborat el Pla d’Obertura pel mes de juny, amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat, partint del coneixement de la realitat de l’Escola i sense perdre l’essència del nostre model educatiu.
En aquest sentit adoptarem les mesures… Llegeix més»

Portes Obertes virtuals

Benvolgudes famílies,

Avui ens haviem de trobar per mostrar-vos la nostra Escola i explicar-vos el nostre Projecte. La situació d’excepcionalitat que estem vivint tots plegants, degut al Coronavirus, no ens ho ha fet possible.

Per tal d’apropar-vos l’escola i el nostre projecte, volem compartir amb vosaltres la presentació que teniem preparada, així com un petit dossier que explica el projecte de l’Escola Baloo.

Com ja deveu saber pels mitjans de comunicació el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Dossier_PORTES OBERTES_WEB

Tancament Escoles : Comunicat del departament d’Educació

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà  tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies, fins el 27 de març inclòs. Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Consorci d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.