Matricula 20 -21 Consulta Assignacions d’escola i Llistes d’espera

MATRICULACIÓ CURS 2020-2021

Per tal de formalitzar la matrícula del/la vostre/a fill/a cal que empleneu la següent documentació i ens la lliureu per correu electrònic a l’adreça: a8043747@xtec.cat

Les famílies que us incorporeu per primera vegada a l’escola (no teniu un fill gran al centre) podeu demanar   cita prèvia , per verificar la informació dels documents enviats i per recollir documentació complementaria.

Documentació a omplir: Matricula Baloo editable

Demanar cita prèvia

Ajuts menjador 2020/21

Benvolgudes famílies,

A partir d’avui, 23 de juny, s’obre el termini per presentar les sol·licituds per demanar la beca menjador per el proper curs 2020-21.
Trobareu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’educació de Barcelona.

Consorci d’educació de Barcelona

Ajuts menjador

A continuació us detallem les consideracions a tenir en compte i el passos a seguir:

Qui ha de fer el tràmit?
Tothom qui vulgui optar a una beca (independentment de si ja es tenia el curs passat).
Quan es fa el tràmit?
del 23 al 9 de juliol.

Com es fa?
1) omplir el formulari online

Formulari

2) Tria una de les següents opcions:
a. Imprimeix el resguard, signa’l i porta’l a l’escola.
b. Envia’l per email a: a8043747@xtec.cat i vine a l’escola a signar-lo.

3) Demana CITA PRÈVIA per venir a l’escola els dies 7 ó 8 de juliol (només s’atendrà amb cita prèvia):

Demanar Cita prèvia

4) Només ha de portar documentació els casos següents:
a. infants d’acollida.
b. informe de serveis socials de fora BCN.
c. Treballadores de la llar (certificat de cotitzacions de 2019).
d. si no pots justificar els ingressos hauràs d’omplir una declaració a l’escola.

5) Telèfons d’assistència per a l’emplenament de la sol·licitud
667366863 i 638684531 (també es pot demanar cita prèvia per fer
l’atenció telefònica)

Si tens un dubte o dificultat truca al 934282861 ó al 634288835

Pla d’Obertura Centres Educatius

A l’Escola Baloo hem elaborat el Pla d’Obertura pel mes de juny, amb la clara voluntat d’atendre i prestar el millor servei a l’alumnat, partint del coneixement de la realitat de l’Escola i sense perdre l’essència del nostre model educatiu.
En aquest sentit adoptarem les mesures… Llegeix més»

Portes Obertes virtuals

Benvolgudes famílies,

Avui ens haviem de trobar per mostrar-vos la nostra Escola i explicar-vos el nostre Projecte. La situació d’excepcionalitat que estem vivint tots plegants, degut al Coronavirus, no ens ho ha fet possible.

Per tal d’apropar-vos l’escola i el nostre projecte, volem compartir amb vosaltres la presentació que teniem preparada, així com un petit dossier que explica el projecte de l’Escola Baloo.

Com ja deveu saber pels mitjans de comunicació el Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

Dossier_PORTES OBERTES_WEB

Tancament Escoles : Comunicat del departament d’Educació

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir de demà  tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies, fins el 27 de març inclòs. Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

El Consorci d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Pujada a Sant Medir

Benvolgudes famílies,
Un any més torna la clàssica pujada a Sant Medir.
Dissabte 7 de Març a les 09:30h iniciarem des de la porta de l’escola l’excursió que ens portarà a Sant Medir.
Aquesta comença amb pujada per camins i corriols de Collserola per arribar al punt… Llegeix més»