IV Festa científica

Benvolgudes famílies, un any més ens trobem a la IV Festa Científica a la Baloo.

Després de l’èxit de l’any passat, on prop de 150 persones van gaudir d’un matí científic, aquest any us hem preparat nous tallers i noves sorpreses.

Com sempre, tindrem tallers de pares i mares, tallers d’experts, un espectacle científic i una sorpresa. Si voleu gaudir d’un matí científic a la nostra escola, apropeu-vos el 23!!!

I recordeu que després farem tots plegats un dinar de carmanyola.

Estiu 2019

L’equip docent i personal de l’escola ens acomiadem de tots vosaltres fins al setembre, especialment dels alumnes i famílies que acaben la seva estada a l’escola, desitjant-vos un bon estiu i unes molt bones vacances.
Fem extensiu aquest comiat als companys de l’equip docent que l’any vinent no seguiran entre nosaltres i els desitgem molta sort en el seu pròxim destí com a mestres. Moltes gràcies M.José, Cristina, Ester, Núria i Màrian pel vostre treball i contribució en el projecte de la Baloo.

I mentrestant, amb els vostres fills i filles a casa i sense escola, us recomanem que gaudiu d’aquest extra de temps lliure i que disposeu de forces estones tranquil.les i relaxades per compartir en família.

I per acabar, us deixem la guia19_20 amb informacions importants i necessàries per a l’inici del curs proper.

Extraescolars Curs 2019/20

Benvolgudes famílies, us fem arribar tota la informació de les extraescolars del proper curs 2019/20.

Dates d’inscripcions: Del 25 de juny al 5 de juliol

Per aquelles famílies que encara tingueu pendent organitzar el curs següent, s’obrirà un segon període d’inscripció del 12 al 20 de setembre. Les inscripcions rebudes al juny/juliol tindran preferència sobre les del setembre.

El divendres 13 de setembre a les 17h, Divers Associació d’esplai organitzarà un “tastet” amb la proposta de les activitats extraescolars per aquest curs 2019-20. Esteu tots convidats i convidades!

Inscripcions i reglament

Graella d’horaris

Full informatiu Divers

Com sempre, quedem a la vostra disposició per respondre qualsevol dubte.
Comissió d’extraescolars de l’Escola Baloo

ÚLTIMA SETMANA DE CURS

La setmana avança, l’arribada de l’estiu és gairebé imminent i  la fi del curs escolar  ja és aquí…..
Aquests últims dies d’escola són dies de tancament i comiats. Deixem enrere un llarg curs i ens preparem per rebre les vacances.

Fem passar la calor amb estones de remullada; amb el Pere, envaïm la pista amb tota classe d’artilugis amb rodes: patins, skates, patinets; participarem de l’última audició del nostre noticiari radiofònic Baloo FM, acomiadarem als alumnes de sisè i com a plat especial, dijous tindrem temps de fer un petit tast a manera d’avançament de les produccions en stop motion que les classes han fet . Els tràilers que visionarem ens ajudaran a copsar la feina que hem fet  al voltant del tema del  món del cinema i  també imaginar-nos  la feina que haurem de completar durant el primer trimestre del proper curs.

Divendres dia 21 , a 2/4 de 4 de la tarda , tancarem el curs escolar i ens desitjarem un bon estiu, acomiadant-nos d’alumnes i de les famílies que ho desitgin a les respectives classes. Abans de marxar de vacances,  podreu gaudir conjuntament amb els vostres infants i tutores del passi del trailer dels stop motion elaborats pels vostres fills i filles .