PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2021

Telemàtica: del 15 al 24 de març

Accés a la sol·licitud

Codi centre:  08043747

Com has de fer la preinscripció escolar en línia

NOMBRE DE GERMANS/ES A P3: Aquest curs n’hi ha 12

ALTRES LLOCS ON PODEU REBRE SUPORT:

OFICINES DE SUPORT PREINSCIPCIÓ. Més informació

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l’escola al telèfon 93 428 28 61 (de 9h a 14h i de 15h a 16:30h) o al mail escola@escolabaloo.cat

Vídeos presentació Escola Baloo

Per conèixer millor la nostra escola,  hem preparat tres vídeos on podreu veure moments del dia a dia de l’escola:
La nostra escola, la comunitat dels petits, i la comunitat dels mitjans i dels grans.

Casal d’estiu 2021

Benvolgudes famílies,
Ja tenim aquí la informació per al casal d’estiu 2021!
Aquest any toca a la nostra escola i hem treballat de valent perquè tot estigui a punt amb totes les mesures de seguretat.
Us passem tota la informació a continuació!

Així mateix… Llegeix més»

Portes obertes 2021

Benvolgudes famílies,
Aquest any, donada l’actual situació sanitària, les Portes Obertes tindran un format no presencial per explicar el projecte de la nostra escola.
Us proposem dues dates per a assistir de manera telemàtica a la trobada virtual d’explicació del nostre projecte.… Llegeix més»

Posa’t la gorra!

Benvolgudes famílies,
De nou i un any més col·laborem en la difusió de la campanya Posa’t la gorra, aquest any també hi haurà mascaretes!!
Podeu dirigir-vos al vostre referent de curs per comprar les vostres gorres i mascaretes:
P3 – Nerea
P4 – Sara (Biel)
P5 – Ferran
1r – Damià
2n A –… Llegeix més»

Xerrada: Eines i creativitat per a famílies en temps de pandèmia. Adaptar-se, recrear-se, enfortir-se…

El divendres 27 va fer la nostra primera xerrada virtual a càrrec d’en Vladimir Reinhardt, Psicòleg i en Juanjo Camarena, Pedagog i actor.
Durant 1h30 vam reflexionar sobre la por al contagi, la incertesa davant del futur, la vida familiar en temps de pandèmia i més dubtes sempre en toc d’humor.
Moltes gràcies a… Llegeix més»