Reunió inici de curs amb les famílies

El passat 2 d’octubre vam obrir les portes del museu de l’Escola Bernat Metge perquè les famílies del nostre centre coneguessin els espais i totes les informacions referents a aquest curs 2019-2020.

En acabar la visita tots els grups de famílies van disposar d’una estona per comentar amb les tutores tot el que havien vist. Vam acabar la reunió amb un gran berenar conjunt al pati.

Volem agrair l’assistència de totes les famílies que van venir a la reunió, ja sabeu que per nosaltres sou una part fonamental en el procés educatiu dels vostres fills i filles.