Trobada escola família Endinsa’t al Bernat Metge

El dimarts 17 d’octubre es va realitzar la trobada escola família Endinsa’t al Bernat Metge. Aquest nou model de reunió d’inici de curs ha estat resultant d’un procés de treball guiat per la Fundació Jaume Bofill en la crida de Redissenyem les reunions amb les famílies.

Aquest nou model de reunió ha permet als pares i mares ser protagonistes i entendre millor els aspectes essencials de cada curs. A més ha apropat al mestres i a les famílies en un ambient més distés.

Els docents del centre estem molt contents i contentes de la tasca realitzada i de les valoracions de les famílies ja que el 100% va valorar molt positivament el nou model de reunió.

Clicant a la imatge podeu accedir a l’àlbum de fotografies de la trobada escola família.