Reunió inici de curs amb les famílies curs 18-19

El proper dimarts 2 d’octubre realitzarem a les 17:45 hores la reunió amb les famílies d’inici de curs.

Com el curs passat serà una reunió totalment diferent on podreu viure en primera persona com els vostres fills i filles aprenen alhora que rebreu totes les informacions importants de cada nivell.

Hem preparat aquest petit vídeo amb molta estima per convidar-vos a venir a la reunió. Esperem que us agradi molt!

A la reunió d’inici de curs no haurien d’assistir nens i nenes, per aquest motiu l’AMPA de l’escola organitzarà servei d’acollida per aquella tarda.

Si alguna família necessita el servei d’acollida us demanem que envieu un mail a l’escola o que us passeu a apuntar-vos per consergeria. Compteu que necessitem saber el nombre de nens i nenes per demanar els monitors. La data màxima per apuntar-se serà el divendres 28 de setembre a les 15 hores.

Us esperem a tots i a totes a la reunió!