AMBIENTS A INFANTIL (2n Trimestre)

Al mes de febrer els nens i nenes d’Infantil hem iniciat noves propostes als ambients d’aprenentatge:

L’ambient de disfresses on els infants poden disfressar-se i vestir-se amb tots els vestits i complements que oferim després d’explicar-nos un conte que evoqui la nostra imaginació.

L’ambient d’art i modelatge on exercitem destreses i coordinacions manuals amb diferents materials com ara el fang i desenvolupen el gust per l’art mentre aprenen sobre algun o alguna artista famosa.

L’ambient de joc simbòlic on aprenem mitjançant el joc, la representació  i la imitació de situacions conegudes i properes pels infants: restaurant, cuineta, caseta…, on potenciem el vocabulari i les relacions socials.

L’ambient d’experimentació on a través de les hipòtesis i deduccions descobrim alguns dels processos del món que ens envolta.

A tots ells treballem un aprenentatge significatiu i vivencial on, sempre, els i les protagonistes de les diferents propostes són els infants.

Recorda clicar la imatge per poder veure les fotografies de les activitats realitzades. Les anirem actualitzant!

Los niños sí saben compartir

 

(Avís: La publicació d’imatges de l’alumnat de l’escola correspon únicament a la pròpia escola. Per tant, és prohibida la difusió o manipulació en d’altres espais públics. Llei orgànica 1/1982 de 5 de maig sobre el dret a l’honor, a la pròpia intimitat i la pròpia imatge.)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>