Circular informativa 1. Setembre 2022

Benvinguts

Benvinguts al curs 2022-23!

Comencem les circulars informatives amb una presentació adreçada especialment a les famílies que s’incorporen a l’emvic. Alhora, és un bon recordatori per tota la comunitat educativa en aspectes de funcionament i ordre intern. Bon curs a tots!

Presentació

Escola de Música i Conservatori de Vic

L’Escola de Música de Vic és una institució centenària que compta amb més d’un miler d’alumnes de totes les edats. L’emvic inclou

·         Escola Municipal de Música de Vic

·         Conservatori de Grau Professional de Vic

·         Xarxa emvic: Aules de música a Arbúcies, Folgueroles, Calldetenes, Sant Julià de Vilatorta, St. Hilari de Sacalm i Viladrau. Així com l’Escola de Música de Tona.

Aquest curs incorporarem a la xarxa emvic l’Aula de Música de Santa Eugènia de Berga.

Pla Anual 2022-23

Encetem un curs retrobant la situació pre-pandèmica sumant-hi tots els aprenentatges que ens ha aportat aquesta crisi. El Pla Anual d’aquest curs va molt lligat a aquesta nova situació.

Eix acadèmic

–          Retorn d’optatives i lliure elecció. Les assignatures que vam haver de modificar pel Covid (cors, conjunts de vent, orquestres…) tornen a la situació anterior a la pandèmia.

–          Entrada de les famílies al centre. Les famílies poden tornar a entrar al centre amb normalitat. És imprescindible que el SILENCI que hem tingut aquests cursos es mantingui. Tan el professorat com el PAS vetllaran per aconseguir-ho.

–          Audicions i concerts. Retorn a la situació prèvia a la crisi sanitària.

–          Tutoria. El tutor dels alumnes de Sensibilització i de 1r de Nivell Elemental és el professor de llenguatge. A partir de 2n, i sempre que l’alumne faci instrument o PRIG, el professor d’instrument és qui farà de tutor de l’alumne. En el cas dels alumnes que no facin instrument, el tutor els serà assignat a principi de curs.

Eix logístic

Calendari escolar. Consulteu-lo aquí.

Espais d’espera i reserva d’aules

Recuperem els espais d’espera i la reserva d’aules

–          Espais d’espera: recepció i diversos espais a passadissos

–          Espais de treball: i50 (davant sala 3)

–          Reserva d’aules d’estudi. Podeu consultar la normativa a les NOFC i fer la sol·licitud de reserva leosomma@emvic.cat.

Servei de custòdia d’instruments

Seguirem amb la proposta de  guardar els instruments a l’aula on l’alumne tindrà la classe.

Centre d’Arts Escèniques L’Atlàntida

Per tal de gaudir de la programació estable de L’Atlàntida, els alumnes de l’emvic disposen de preus especials*:

·         10 € en el cicle Grans Concerts

·         5 € en el cicle Clàssica Jove

·         3 € en el cicle Música de prop

*A l’inici de cada semestre rebreu un email recordatori on hi constarà el llistat d’espectacles on els alumnes de l’EMVIC gaudeixen d’un preu especial.

Les entrades es poden adquirir de forma presencial a les taquilles de L’Atlàntida o per internet (utilitzant l’ID de cada alumne. El podreu trobar dins de la vostra sessió del Gwido). Les entrades amb preu especial de l’EMVIC aniran timbrades ja que són d’us personal.

Pàrquing

Les famílies de l’emvic tenen un important avantatge en la utilització del pàrquing de L’Atlàntida. Es pot adquirir una targeta de 100 o 200 usos al preu de 0.28 euros/hora.

Eix comunicatiu

La comunicació és un dels elements clau pel bon funcionament del centre. Us recordem els principals canals de comunicació.

·         Agenda Setmanal. La rebreu setmanalment pel correu electrònic i la trobareu penjada a la web.

·         Circular informativa. Notícies destacades, informacions acadèmiques, calendaris, normatives. La rebreu per correu electrònic i la trobareu penjada a la web.

·         Web. Seguiu l’actualitat de l’escola a través també de la web. Hi trobareu informacions acadèmiques, formularis, accés a intranet i al moodle… I també el calendari d’activitats

·          TwitterInstagram

Reunions de presentació del curs

Totes les reunions seran a les 20.30 h en format híbrid (presencial i online).

Enllaç

Sensibilització

19 de setembre

3r i 4rt NE

20 de setembre

1r i 2n NE

26 de setembre

5è i 6è NE

27 de setembre

Nivell Mitjà

3 d’octubre

Atenció al públic

Secretaria (situada a Casa Serratosa). Horari: de 9 a 15.30 h. secretaria@emvic.cat

·         Certificats, expedients, gestions acadèmiques, matrícules, rebuts, tramitació de títols, modificacions de matrícules, baixes, modificació dades personals.

Recepció (situada al vestíbul). Horari: de 9.00 a 21.00 h. recepcio@emvic.cat

·         Informacions, fotocòpies, concertació entrevistes, reserva aules, problemes intranet, lloguer instruments, inscripcions, pagaments, avisos incidències.