Preinscripció a I4, I5, Nivell Elemental i Nivell Mitjà 2024-2025

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Aquest calendari és vàlid per als NOUS alumnes que es volen inscriure a I4 (nascuts al 2020), I5 (nascuts al 2019) i els programes de Nivell Elemental (Primària) i Nivell Mitjà (Secundària):

MARÇ

16 de març

de 10 a 13 h

Jornada de Portes Obertes.
De l’16 al 31 de març  Període de preinscripció al següent enllaç (disponible a partir del 16 de març).

ATENCIÓ: Cal enviar la documentació acreditativa dels criteris d’accés per email a preinscripcions@emvic.cat. Consulteu aquí la informació dels criteris d’accés i barems.

Feu la preinscripció de nous alumnes al següent enllaç.

ABRIL  Fins el 6 d’abril  Data límit per enviar la documentació acreditativa dels barems
19 d’abril  Publicació de llistes amb barems provisionals de preinscrits dins de termini (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
Del 22 al 24 d’abril  Presentació de reclamacions a la preinscripció. Emplenar formulari i enviar documentació al correu preinscripcions@emvic.cat.
26 d’abril  Publicació de llistes amb barem definitiu de preinscrits dins de termini (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)
MAIG  2 de maig  Sorteig de desempat de punts en cas de ser necessari*
24 de maig  Publicació de llistes d’inscrits dins i fora de termini amb barems i ordre definitius. Inscripcions rebudes fins el 17 de maig.

Les inscripcions rebudes a partir 18 de maig rebran un correu electrònic amb els terminis de publicació de les llistes actualitzades.

31 de maig  Resolució de la preinscripció (web www.emvic.cat, amb número de sol·licitud)**
JUNY  Del 14 al 28 de juny  Matrícula de i4, i5 i 1r de Nivell Elemental
JULIOL  Del 8 al 15 de juliol  Matrícula de 2n a 6è de Nivell Elemental i tot el cicle de Nivell Mitjà.

* El sorteig serveix per establir un ordre de prioritat dels inscrits que van a la mateixa escola d’infantil/primària i han obtingut la mateixa puntuació en els barems. Aquest ordre és el que seguirem per assignar les places que quedin vacants una vegada cobertes les places ocupades pels nostres actuals alumnes.

** El 31 de maig només es confirmaran les places de Llenguatge musical. Les sol·licituds de plaça d’instrument s’assignaran entre la primera i segona setmana de juliol, una vegada els alumnes actuals del centre tinguin confirmada la seva plaça i sapiguem les hores que queden disponibles de cada instrument.

ACCÉS DIRECTE A LA PREINSCRIPCIÓ DE NOUS ALUMNES  (fora de termini)

LLISTATS D’INSCRITS AMB ORDRE DEFINITIU DESPRÉS DEL SORTEIG: i4, i5 i 1r NE (03/05/2024)

Després de realizar el Sorteig per determinar l’ordre definitiu de les inscripcions empatades en punts que provenen d’un mateix centre educatiu, als següents enllaços hi trobareu els llistats amb l’ordre definitiu:

Llistat amb ordre definitiu i4 i i5

Llistat amb ordre definitiu Primer de Nivell Elemental

LLISTATS D’INSCRITS AMB BAREMS DEFINITIUS (i4, i5, NIVELL ELEMENTAL I NIVELL MITJÀ) (26/04/2024)

Als següents enllaços hi trobareu els llistats d’inscrits amb barems DEFINITIUS:

Llistat d’inscrits a i4 i i5

Llistat d’inscrits a Primer de Nivell Elemental

Llistat d’inscrits a la resta de cursos de Nivell Elemental

Llistat d’inscrits a Nivell Mitjà (secundària)

Una vegada revisades les puntuacions definitives de les sol·licituds de preinscripció hem vist que hi ha diversos casos d’inscripcions d’i4, i5 i Nivell Elemental amb empat de punts. Per tal d’establir l’ordre definitiu de puntuacions cal que fem un sorteig entre els alumnes que provinguin del mateix centre escolar i hagin obtingut la mateixa puntuació. Tingueu en compte que aquest sorteig no implica una adjudicació de places, només permetrà determinar l’ordre definitiu de les preinscripcions.

IMPORTANT: Per veure si la vostra sol·licitud entra dins el sorteig, reviseu la columna “Número del Sorteig“, si teniu assignat un número a la vostra sol·licitud i està de color groc significa que entreu en el sorteig per establir l’ordre definitiu de les sol·licituds.

Data i hora del sorteig: dijous 2 de maig a les 12:30 h a l’EMVIC. El sorteig es realitzarà per la directora de l’EMVIC i la secretària acadèmica del centre.

LLISTATS D’INSCRITS AMB BAREMS PROVISIONALS (i4, i5, NIVELL ELEMENTAL I NIVELL MITJÀ) (19/04/2024)

Als següents enllaços hi trobareu els llistats de preinscrits dins de termini amb barems provisionals pel curs 2024-2025:

Llistat de preinscrits a i4 i i5

Llistat de preinscrits a Primer de Nivell Elemental

Llistat de preinscrits a la resta de cursos de Nivell Elemental

Llistat de preinscrits a Nivell Mitjà (secundària)

En el cas que sigui necessari, per tal d’esmenar la puntuació cal que ompliu el següent formulari i envieu la documentació acreditativa a preinscripcions@emvic.cat fins dimecres 24 d’abril (inclòs).