Intercanvi d’orquestres amb l’Institut Escola Oriol Martorell

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a les instal·lacions de l’emvic i L’Atlàntida l’intercanvi d’orquestres entre el Conservatori de Vic i l’Institut Escola Oriol Martorell, únic centre integrat públic d’ensenyament musical a Catalunya. Per part de l’emvic hi ha participat l’Orquestra Scherzo i per part de l’IEOm l’Orquestra Montsalvatge. Els alumnes han treballat amb professorat dels dos centres i s’han allotjat amb les famílies de l’emvic. Diumenge al matí va tenir lloc el concert conjunt a l’Auditori Joaquim Maideu de l’Atlàntida amb un resultat excel·lent. Tant els alumnes com els professors i les famílies han celebrat aquesta iniciativa que estimula el treball musical i enforteix la nostra relació i amistat amb l’Oriol Martorell. Felicitats a tots els participants!