Concert homenatge a Angelina Puigdellívol

Dissabte passat, dia 20 de setembre, va tenir lloc a l’Auditori Joan Anglada de L’Atlàntida un concert de reconeixement i homenatge a Angelina Puigdellívol organitzat per amics, familiars i la mateixa Escola de Música de Vic.

Angelina Puigdellívol és un referent històric en la vida  i la docència musicals de Vic a partir de la segona meitat del S.XX. Organista, deixeble de Montserrat Torrent, col·laboradora i assistent de Rafael Subirachs Ricart tant a l’Orfeó Vigatà com a l’Acadèmia Santa Cecília, membre de la Junta de Joventuts Musicals de Vic i organista de la parròquia de Sant Domènec ha mantingut, sempre des de la discreció i la generositat, una activitat constant i positiva a tot arreu on ha estat present. El concert va comptar amb la participació de músics de diferents generacions relacionats amb Vic i la seva Escola de Música com Joan Rubinat, Jordi Domènech, Joel Bardolet o Judit Muñoz que varen oferir un programa essencialment de música catalana amb compositors com Mompou, Toldrà o el mateix Rafael Subirachs. L’acte va acabar amb unes paraules d’encomi del poeta i Medalla d’Or de la ciutat de Vic, Lluís Solà.