Circular Informativa núm. 3

Circular informativa núm. 3 Febrer 2019

Informes d’avaluació

Us recordem que ja podeu consultar els informes d’avaluació de la primera part del curs. Ho heu de fer a través de la plataforma Gwido que trobareu enllaçada a la nostra web. Si teniu cap dubte sobre les avaluacions, demaneu entrevista amb el vostre tutor que és qui coordina l’avaluació dels seus alumnes. Si no sabeu el vostre usuari i contrasenya, poseu-vos en contacte amb recepcio@emvic.cat

Calendari

Tal com marca el nostre calendari escolar i d’acord amb el Consell Escolar Municipal de Vic, els dies 4 i 5 de març són festius i el centre estarà tancat.

Portes Obertes

El proper dissabte 9 de març de les 10 a les 2 podreu gaudir de les Portes Obertes de l’Escola de Música i el Conservatori de Vic. Hi trobareu:

Classes obertes de cant, clarinet, conjunts instrumentals, contrabaix, flauta de bec, flauta travessera, guitarra, guitarra elèctrica, percussió, trombó, trompeta, viola i violí.

A més de l’orquestra simfònica de 10 a 12 a la Sala 2 de L’Atlàntida i l’orquestra de corda de 12 a 14 també a la Sala 2 de L’Atlàntida

Concerts de guitarra, trombó, Jazzband i Bigband.

Activitats

• Simfonia Heroica de L.V. Beethoven.  Presentació i comentari de la pel·lícula 11.00h. Projecció de la pel·lícula Eroica de Simon Cellan Jones.

Reunions

• Programa CoNeix la música per a alumnes de 0 a 3 anys.  10.30h
  • Projecte educatiu de l’emvic. 11.00h
  • Programa de Sensibilització 12.00h
  • Conservatori de Vic 12.00h

Activitats que organitza l’AMPA

• A la recerca de Mozart. Taller adreçat a alumnes de 6 a 8 anys i les seves famílies.
  • Esmorzar a l’entrada de l’edifici
  • Assaig obert de la Coral Brusquina

Activitats Alumni

• Assaig de la JOVIC
  • Assaig de l’orquestra d’Alumni

Preinscripció

Us comuniquem que el període de Preinscripció serà del 9 de març al 9 d’abril.

• Alumnes emvic: rebreu un formulari a través del correu electrònic per realitzar la preinscripció
  • Nous alumnes: a través de la Inscripció Ciutadana que trobareu a la web podreu realitzar la preinscripció.

El calendari administratiu serà el següent

• Tutories del 23 d’abril al 31 de maig.
  • Publicació d’horaris excepte cambra/combo i instrument. 1 de juny.
  • Prematrícula (tria d’optatives i Lliure elecció) de l’1 al 15 de juny
  • Resolució prematrícula 1 de juliol
  • Publicació horaris de cambra i combo. 4 de juliol
  • Confecció d’horaris d’instrument del 10 al 12 de juliol
  • Prematrícula Adults i iMúsica. 1 al 12 juliol
  • Resolució prematrícula Adults i iMúsica. 19 de juliol
  • Matrícula Adults i iMúsica del 6 al 13 de setembre

Proves d’accés al Conservatori

El període de matrícula serà del 29 de març al 9 d’abril.

Documentació:

• DNI de l’alumne
  • Llistat del repertori d’instrument
  • IBAN per poder domiciliar el pagament (només alumnes que no siguin de l’emvic)
  • Rebut bancari (qualsevol rebut domèstic) on figuri el nom del titular i l’IBAN proporcionat pel pagament (només alumnes que no siguin de l’emvic)
  • Taxes: alumnes de l’emvic 30 € / alumnes que no siguin de l’emvic 90 €

La primera part de la prova serà el dimecres 22 de maig a les 10 del matí. La resta de proves es publicaran més endavant.

Aniversari Xarxa emvic

Aquest curs 2018-19 la xarxa emvic formada per les Aules de Música de Arbúcies, Calldetenes, Folgueroles, Sant Hilari Sacalm, Sant Julia de Vilatorta, Tona i Viladrau celebren 10 anys de la seva creació.

Per celebrar-ho hem organitzat diverses activitats al llarg d’aquest mes de març destacant-ne el concert de la cantata El follet valent, el 29 de març a les 20.00h a la Sala 1 de L’Atlàntida i l’estrena del clip musical Jo canto amb música del professor Antoni Miralpeix i lletra del poeta Víctor Sunyol. Els altres actes continuaran al llarg de la primavera.

Bones pràctiques

Recordeu que als passadissos de l’escola s’ha de mantenir el silenci per tal de garantir la concentració dels alumnes que estan fent classe. Els membres del Consell Escolar de l’emvic, demanen que les famílies intentin agilitzar les entrades i sortides per tal de fer-les amb el mínim soroll. Alhora, si us heu d’esperar molta estona, disposeu de l’aula i50 (davant de la sala 3).

També estem treballant per tal de fer un Pla d’usos de les aules i de tots els espais de l’escola. Recordeu que l’ús de les aules és exclusivament per estudiar música.