Circular informativa d’estiu

Salutació

Benvolgudes famílies,Cloem aquest curs acadèmic havent aprovat un nou Pla Estratègic (2019-23) que ens servirà de guia pels propers cursos. Com ja sabeu, aquest Pla Estratègic ha estat treballat de manera coral amb tots els membres de la comunitat educativa i el Patronat de la Fundació L’Atlàntida. La propera tardor us el presentarem perquè en conegueu el seu resultat final.

També aquest juliol, la Comissió de Seguiment del Projecte de Direcció de l’emvic va presentar l’informe favorable a la candidatura de la professora Dolça Albert Generó, que ja ha estat al capdavant de la direcció acadèmica aquest 2019-20. El Patronat de la Fundació, després de llegir l’informe de la Comissió i la defensa de la professora,  va aprovar la candidatura que es desenvoluparà durant quatre cursos més.

Enquestes satisfacció

A través de l’enllaç següent podreu fer-nos arribar la vostra opinió sobre el curs 2019-20.
Enquesta satisfacció

Calendari 2019-20

Aquest proper curs l’activitat de l’Escola de Música de Vic es veurà alterada per la convivència amb el Mercat de Música Viva de Vic, esdeveniment amb una gran activitat transversal que des de fa ja quatre anys comparteix espai amb nosaltres.
Ateses aquestes circumstàncies i d’acord amb la regidoria d’educació de l’Ajuntament de Vic i el Consell Escolar de l’emvic, ens veiem obligats a fer un inici de curs esglaonat a l’Escola de Música i Conservatori de Vic:

• 16 de setembre: inici de les sessions lectives d’instrument.
      • 23 de setembre: inici de la resta d’activitat lectiva (llenguatge, cant coral, orquestres, grups, conjunts, cors…)

Fent aquest inici, queden garantides les sessions lectives que recullen les NOFC del nostre centre.
La resta d’aules i escoles de la xarxa començaran tota l’activitat lectiva el 16 de setembre.
Entenem que aquesta situació us suposarà una dificultat organitzativa però us preguem que ens hi pugueu ajudar.