Carnet EMVIC – ACEM 2018-2019

CARNET EMVIC

SI SOU ALUMNES DE L’EMVIC PODEU DESCARREGAR, OMPLIR I IMPRIMIR EL CARNET D’ESTUDIANT. US SERVIRÀ PER OBTENIR DESCOMPTES I AVANTATGES EN ESTABLIMENTS MUSICALS,  CONCERTS, FESTIVALS, ETC.

SEGUIU ELS SEGÜENTS PASSOS:

• DESCARREGUEU EL PDF D’AQUESTA PÀGINA.
  • OBRIU L’ARXIU I EDITEU A L’ORDINADOR L’ESPAI NOM I DNI PER INTRODUIR-HI LES VOSTRES DADES.
  • GUARDEU I IMPRIMIU L’ARXIU.
  • RETALLEU EL CARNET I PASSEU PER RECEPCIÓ PERQUÈ US EL SEGELLIN.
  • EL CARNET S’HA DE RENOVAR CADA CURS.
carnet

CARNET DOCENT

Els professors de l’emvic podeu descarregar i timbrar a Recepció el CARNET DOCENT del Departament d’Ensenyament de la Generalitat. Tindreu importants avantatges a nivell internacional en Museus i activitats culturals.

El Codi de centre és a8055348

CARNET DOCENT

AVANTATGES

• L’ATLÀNTIDA:
    • Descomptes i ofertes en espectacles musicals.
    • Pàrquing de L’Atlàntida 0’25€/h.
  • EMVIC
    • Aules d’estudi gratuïtes.
    • Servei de banc d’instruments.
  • ACEM (Associació Catalana d’Escoles de Música)
    • Teatre Victòria: Enviem promocions puntuals per correu electrònic a les escoles associades.
    • Teatre Lliure: 15% de descompte en entrades individuals.
      Si feu compra online, heu de triar l’opció d’estudiant i ensenyar el carnet ACEM el dia de l’espectacle.
    • La Seca Espai Brossa: 20% de descompte per a espectacles de la programació regular .
    • Teatre SAT! : Descomptes d’1€ en el preu de les entrades dels espectacles de la programació regular del teatre SAT!
    • Palau de la música: Enviem promocions puntuals per correu electrònic a les escoles associades.
    • L’Auditori: Enviem promocions puntuals per correu electrònic a les escoles associades.

Festivals

Botigues especialitzades

• Avantatges amb lloguer de piano a través de Pianoservei
  • Botiga Audenis de Barcelona (instruments i partitures): descompte del 10% en alguns articles i accessoris
  • Botiga Mar de Música de Cambrils: Descompte del 10% en instruments musicals.

Estades musicals

• Alberg Costa Brava de Llançà  10% de descompte a per realitzar colònies o trobades musicals.
  • Fundació Pere Tarrés: 5% de descompte en les cases de colònies i albergs.
  • Minairó de La Molina: 10% de descompte en els campaments musicals d’estiu.

Serveis musicals

• Neway Music: 18% de descompte amb serveis de management pels musics
  • Nómada 57: 20% descompte en gravació i mescles

Altres

• NH Hotels : 5% de descompte.Necessitareu un codi promocional que podeu demanar a acem@acem.cat.