AULA DE MÚSICA PUIG-PORRET Aula d’estiu per a pianistes (del 25 al 29 de juny)

L’Aula de Música és una proposta d’aprofundiment pedagògic del Conservatori de Vic amb el patrocini de la Institució Puig-Porret, destinada a alumnes amb un interès i una aposta ferma per als estudis musicals.

La proposta es basa en la participació a una sèrie d’activitats durant el curs amb la intenció de complementar la formació i possibilitar una
vivència musical més intensa compartida amb d’altres alumnes i professors.

L’admissió dels alumnes es farà en base a un informe del tutor aconsellant i avalant la participació de l’alumne en aquestes activitats.

PREUS
Alumnes del Conservatori de Vic: 220€
Alumnes externs (grau professional): 245€
El preu inclou: les 3 classes magistrals, les classes col·lectives, les activitats, l’esmorzar i el sopar de tots els dies, entrades al cicle Clàssica Jove a l’Atlàntida, durant la setmana del curs, piscina i material per a diverses activitats.

INSCRIPCIÓ del 29 d’abril al 10 de maig: Enviar un mail a aulademusicapuigporret@emvic.cat
Aquesta admissió serà limitada a un màxim de 28 alumnes, prioritzant els alumnes del Conservatori i l’ordre d’inscripció.

Per a més informació consulteu amb el vostre tutor, o escriviu un correu a aulademusicapuigporret@emvic.cat