PREINSCRIPCIONS NOUS ALUMNES EMVIC I XARXA

Actualment estan obertes les preinscripcions per a NOUS alumnes als següents programes:

EMVIC VIC:

Coneix la Música (P0-P2) (del 10 al 19 de juny)*. A partir del 20 de juny FORA DE TERMINI.
Sensibilització P3 (del 10 al 19 de juny)* A partir del 20 de juny FORA DE TERMINI.
P4, P5, Nivell Elemental (Primària) i Nivell Mitjà (Secundària) Període obert, però FORA DE TERMINI*.
Aula d’adults (del 10 al 19 de juny). Preinscripció tancada.

Reviseu el calendari de preinscripcions de Coneix la Música, P3 i Adults al següent enllaç.
Reviseu el calendari de preinscripcions de P4, P5, Nivell Elemental i Nivell Mitjà al següent enllaç.
*Recordeu que en el cas de Coneix, Sensibilització (P3-P5), Nivell Elemental i Nivell Mitjà heu d’enviar la documentació acreditativa per justificar els barems que al·legueu a la inscripció, tant si el curs passat ja veníeu a l’EMVIC com si no.

XARXA EMVIC:

Coneix la Música Xarxa (Sant Julià)
Coneix la Música Tona
La preinscripció de NOUS alumnes a la resta de programes de la xarxa EMVIC (Sant Julià, Tona, Calldetenes, Folgueroles, Sant Hilari, Arbúcies, Viladrau) accediu al següent enllaç:
Preinscripció NOUS alumnes de la Xarxa EMVIC i EM Tona