OBRIM PERÍODE DE PREMATRÍCULA FORA DE TERMINI. DEL 17 AL 22 DE JUNY

A partir d’avui reobrim el període de prematrícula per alumnes de Nivell Elemental, Nivell Mitjà i Conservatori FORA DE TERMINI, per tots aquells que encara no l’havien fet dins el termini publicat (de l’1 al 15 de juny).

Us recordem els passos a seguir per realitzar-la:

Des del vostre espai personal del Gwido

1. Abans de fer la prematrícula reviseu els horaris de Llenguatge musical i altres assignatures obligatòries del curs 2022-2023. Accediu a la icona image.png i a la part superior dreta accediu a la icona image.png.
  2. Iniciar la prematrícula*: Tornant a la pàgina d’inici del Gwido accediu la següent icona: image.png
  3. Entreu al formulari segons el programa que cursarà el vostre fill/filla el curs que ve:
    • Nivell Elemental: EMVIC – NIVELL ELEMENTAL – PREMATRÍCULA 2022 – 2023
    • Nivell Mitjà: EMVIC – NIVELL MITJÀ – PREMATRÍCULA 2022 – 2023 (alumnes de 6è de NE que no hagin accedit al Conservatori)
    • Grau Professional (excepte els alumnes de nou accés): GRAU PROFESSIONAL – PREMATRÍCULA 2022 – 2023

*Fixeu-vos si el centre que us apareix al Gwido és el correcte, sinó haureu de canviar de centre. Situeu el cursor del ratolí a sobre el nom del centre que trobareu a la part superior esquerra del Gwido i seleccioneu el centre correcte: