LLISTATS PREINSCRITS CONEIX LA MÚSICA I i3 AMB BAREMS PROVISIONALS

Accediu als següents enllaços per veure els llistats de preinscrits a Coneix la Música i i3 (preinscripcions realitzades dins de termini).

Llistat provisional Coneix la Música

Llistat provisional i3*

En el cas que sigui necessari, per tal d’esmenar la puntuació cal que ompliu el següent formulari i envieu la documentació acreditativa a preinscripcions@emvic.cat fins el dissabte 1 de juliol.

*Les sol·licituds de i3 no estan ordenades segons els punts ni les escoles perquè ens falten les escoles d’infantil de i3 de diversos infants. Si teniu la casella “ESCOLA” marcada en groc, contacteu amb nosaltres per informar-nos de l’escola que anirà el vostre infant el curs vinent. Al llistat de barems definitius ja sortirà amb l’ordre correcte segons l’escola i la puntuació.