LLISTATS DE PREINSCRITS AMB BAREMS DEFINITIUS (P4, P5, NE I NM)

Accediu al següent enllaç per veure els llistats de les preinscripcions realitzades dins de termini amb els barems definitius.

Recordeu que necessiteu el número de sol·licitud de preinscripció per localitzar i revisar la vostra inscripció. Si no la teniu, envieu un email a recepcio@emvic.cat

SORTEIG

Una vegada revisades les puntuacions definitives de les sol·licituds de preinscripció hem vist que hi ha diversos casos d’inscripcions de P4, P5 i 1r NE amb empat de punts. Per tal d’establir l’ordre definitiu de puntuacions cal que fem un sorteig entre els alumnes que provinguin del mateix centre escolar i hagin obtingut la mateixa puntuació. Tingueu en compte que aquest sorteig no implica una adjudicació de places, només permetrà determinar l’ordre definitiu de les preinscripcions.

IMPORTANT: Per veure si la vostra sol·licitud entra dins el sorteig, reviseu la columna “Número del Sorteig“, si teniu assignat un número a la vostra sol·licitud i està de color groc significa que entreu en el sorteig per establir l’ordre definitiu

El sorteig tindrà lloc demà dia 28 d’abril a les 18:30 h a la sala 3 de l’EMVIC (obert a tots els que hi vulgueu assistir). Comptarem amb la presència d’un representant de l’AMPA de l’EMVIC, com a testimoni del sorteig i el divendres 29 d’abril publicarem l’ordre definitiu després de realitzar el sorteig.