LLISTAT D’INSCRITS P3 AMB BAREM DEFINITIU I SORTEIG

Accediu al següent enllaç per veure els llistats d’inscripcions de nous alumnes de P3 amb els barems definitius.

Recordeu que necessiteu el número de sol·licitud de preinscripció per localitzar i revisar la vostra inscripció. Si no la teniu, envieu un email a recepcio@emvic.cat

IMPORTANT: Avui 30 de juny realitzarem un sorteig amb l’única finalitat d’ordenar correctament el llistat de sol·licituds que tenen la mateixa puntuació dins cada escola d’infantil. Els inscrits que entreu en el sorteig teniu el número que se us ha assignat a la columna “Número del sorteig”, que està marcat en color groc. Si no teniu cap número significa que no esteu empatats en puntuació amb cap altre alumne del mateix centre educatiu i no cal sortejar la posició.