LLISTAT DE PREINSCRIPCIONS AMB BAREMS DEFINITIUS i4, i5, NE I NM

Als següents enllaços hi trobareu els llistats d’inscrits amb barems DEFINITIUS:

Llistat d’inscrits a i4 i i5

Llistat d’inscrits a Primer de Nivell Elemental

Llistat d’inscrits a la resta de cursos de Nivell Elemental

Llistat d’inscrits a Nivell Mitjà (secundària)

SORTEIG:

Una vegada revisades les puntuacions definitives de les sol·licituds de preinscripció hem vist que hi ha diversos casos d’inscripcions d’i4, i5 i Nivell Elemental amb empat de punts. Per tal d’establir l’ordre definitiu de puntuacions cal que fem un sorteig entre els alumnes que provinguin del mateix centre escolar i hagin obtingut la mateixa puntuació. Tingueu en compte que aquest sorteig no implica una adjudicació de places, només permetrà determinar l’ordre definitiu de les preinscripcions.

IMPORTANT: Per veure si la vostra sol·licitud entra dins el sorteig, reviseu la columna “Número del Sorteig“, si teniu assignat un número a la vostra sol·licitud i està de color taronja/marró significa que entreu en el sorteig per establir l’ordre definitiu

Dia i hora del sorteig: 3 de maig a les 18 h a l’EMVIC. El sorteig es realitzarà per la directora de l’EMVIC i una representant de l’AMPA. Sorteig obert a qui hi vulgui assistir.