LLISTAT DE PREINSCRITS A L’EMVIC – BAREMS DEFINITIUS (P4,P5, Nivell Elemental i Nivell Mitjà)

Accediu al següent enllaç per veure els llistats d’inscripcions de NOUS alumnes amb els barems ja definitius.

Recordeu que necessiteu el número de sol·licitud de preinscripció per localitzar i revisar la vostra inscripció. Si no la teniu, envieu un email a recepcio@emvic.cat

IMPORTANT: Demà dia 21 d’abril realitzarem un sorteig amb l’única finalitat d’ordenar correctament el llistat de sol·licituds que tenen la mateixa puntuació dins cada escola de primària/infantil. Els inscrits que entreu en el sorteig teniu el número que se us ha assignat a la columna “Número del sorteig”, que està marcat en color groc. Si no teniu cap número significa que no esteu empatats en puntuació amb cap altre alumne del mateix centre educatiu i no cal sortejar la posició.