CONCERT DE SANTA CECÍLIA – PREMI NEUS MIRALPEIX I ANGLADA 2020

Benvolguts i benvolgudes,

Des de l’Escola de Música de Conservatori de Vic ens plau compartir amb vosaltres el Concert de Santa Cecília que s’ha enregistrat durant aquest mes de novembre, amb la participació dels alumnes reconeguts amb el Premi Neus Miralpeix i Anglada 2020:

• Juna Teixidor Masó, violí
  • Andrei Carreras Frolov, guitarra
  • Genís Maresma López, piano
  • Jordi Seguer Sánchez-bello, saxòfon

El PREMI NEUS MIRALPEIX I ANGLADA és una donació que familiars i amics de la Neus fan a l’Escola de Música a la seva memòria.

És un reconeixement a l’excel·lència que s’atorga anualment als alumnes de primer curs de Grau Professional que obtenen la major qualificació de cada Comissió de la Prova d’Accés al Conservatori, sempre que aquesta superi el vuit.

El Premi consisteix en una beca equivalent al 50% del cost del primer curs al Conservatori i la participació en el Concert de Santa Cecília de l’escola.

Enguany podrem gaudir d’aquest concert a l’AUDITORI VIRTUAL del Canal de Youtube de l’EMVIC, que s’estrenarà avui, dijous 26 de novembre a les 20h, esperant que aviat ens puguem retrobar per compartir la música junts.