BENVINGUDA AL CURS 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Aquest dies estem treballant per retrobar-nos el dia 14 amb molta il·lusió i ganes de música.

Com ja sabeu, estem elaborant un Pla d’Actuació que inclourà tot el funcionament i la logística d’aquest curs i el posarem a la vostra disposició dijous vinent, un cop estigui aprovat pel Consell Escolar i el Claustre.

De moment, us podem avançar que estem treballant en adequar els espais de l’escola a la normativa actual que garanteix la distància entre alumnes i entre alumne i professor i en el control màxim de la traçabilitat de l’alumnat. Alhora, estem treballant per adequar l’escola virtual que és la plataforma Teams.

Ja podeu consultar el material necessari pel llenguatge musical al següent enllaç. Des de l’escola us donarem les indicacions per assegurar-ne l’us individual, la higiene i la manera de guardar-lo a l’aula si és el cas. També trobareu els horaris de llenguatge musical a la plataforma Gwido. La resta d’horaris, els estem entrant aquests primers dies de setembre.

A partir de dilluns, els professors de les assignatures que es faran de manera telemàtica (llenguatge de Grau Professional i Nivell Mitjà, Harmonia de Grau Professional, optatives de Grau Professional i Nivell Mitjà) enviaran el calendari de sessions presencials i telemàtiques.

Si teniu dubtes, poseu-vos en contacte amb el vostre tutor.

Atentament,

Equip Directiu EMVIC