ALUMNES QUE HAN ACCEDIT A ESTUDIS SUPERIORS DE MÚSICA

Alba Compte, Carla Sanuy, Aniol Torrents, Hawa Sow i Núria Ordeix, alumnes del Conservatori de Vic, han accedit als centres superiors de música. Alba Compte ha accedit al Musikene, Centre Superior del País Basc en l’especialitat de violí. Carla Sanuy ha accedit al Conservatori Superior del Liceu en l’especialitat de violíAniol Torrents ha accedit al Conservatori Superior d’Amsterdam, en l’especialitat de baix elèctric. Hawa Sow ha accedit a musicologia a l’ESMUC, i Núria Ordeix a producció i gestió, també a l’ESMUC.

Des del Conservatori volem felicitar-los a ells, a les seves famílies i als seus professors: Gabriel Coll, Núria Ayats, Anna Roca, Enric Puigdesens, Guillem Costa, Natàlia Arroyo i Cati Reus. Per molts anys!

.