AJUTS SOCIALS PEL CURS 2020-2021

Ja està disponible la sol·licitud dels ajuts socials de l’EMVIC pel curs 2020-2021. El període estarà obert des d’avui dia 25 de juny i fins dia 8 de juliol.
Podeu consultar les bases dels ajuts i l’imprès de la sol·licitud que haureu de portar emplenat al següent enllaç.
Aquest any, a causa de l’estat d’excepcionalitat que estem vivint, la secretaria està tancada, per tant, ens haureu d’entregar l’imprès de la sol·licitud emplenat i tota la documentació a la recepció de l’escola entre el 29 de juny i el 8 de juliol de 16 a 20 h.

A partir del dia 17 de juliol publicarem la llista provisional amb els barems i prèviament codificada a la web de l’Escola de Música. En cas que finalment decidiu no matricular-vos el curs vinent, teniu fins el dia 21 de juliol a les 14 h per escriure’ns a l’email secretaria@emvic.cat, per evitar que us cobrem la matrícula.