ACTUALITZACIÓ LLISTA D’ESPERA D’ACCÉS A L’EMVIC (01/10/2021)

Després de revisar les noves sol·licituds de plaça (realitzades fins el dia 30 de setembre) i l’entrada d’alguns alumnes que estaven en llista d’espera, us publiquem els llistats actualitzats d’alumnes en llista d’espera:

Inscripcions a Coneix la Música

Inscripcions a P3

Inscripcions a P4

Inscripcions a 2 – 6 Nivell Elemental

Inscripcions a Nivell Mitjà

ATENCIÓ: Per saber la situació en la que es troba de la vostra sol·licitud observeu el color de la casella del vostre CODI d’inscripció:

• Les sol·licituds que no obtenen plaça i queden en llista d’espera tenen el CODI d’inscripció en taronja clar.
  • Les sol·licituds que han obtingut plaça de Llenguatge musical, però queden en llista d’espera d’instrument tenen el CODI d’inscripció en taronja fosc.

Ens cas que hi hagi la possibilitat d’accedir a la plaça que heu sol·licitat contactarem de nou amb vosaltres.