11 DE MARÇ – JORNADA DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIONS CURS 2023-2024

El proper 11 de març de 10 a 13 h. tindrà lloc la jornada de portes obertes de l’EMVIC.
Voleu conèixer l’escola i veure una representació de l’activitat que s’hi fa? Tallers, presentacions, classes obertes i molt més.

El mateix dia també serà el tret de sortida del període de preinscripcions pel curs 2023-2024 (de l’11 al 31 de març).

Vegeu el calendari de preinscripcions de nous alumnes al següent enllaç.

Apunta’t als tallers gratuïts de Música i Moviment (De 5 a 6 anys) que farem el dia de portes obertes.
Places limitades!

L’objectiu d’aquests tallers és donar a conèixer el programa de Nivell Elemental a les famílies que actualment no formen part de l’EMVIC. Tot i així, en cas que quedin places disponibles també hi podran participar els alumnes actuals que hagin sol·licitat plaça al formulari del taller.

Inscriu-te als tallers de Música i Moviment (Nens de 5 i 6 anys que el curs que ve faran 1r i 2n respectivament):
👉🏻 https://forms.office.com/e/tx0V5tLkus
Places limitades a 10 participants per taller més un acompanyant.

Si no us voleu perdre cap informació de l’EMVIC seguiu-nos als nostre comptes de Twitter i Instagram.