Convocatòria extraordinària als Tallers iMúsica

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA D’INSCRIPCIÓ AL CURS 2019 – 2020 ALS TALLERS iMÚSICA
A partir del dimecres, 4 de setembre, i fins al diumenge, 15 de setembre de 2019, s’obre una convocatòria extraordinària als Tallers iMúsica de l’emvic pel curs 2019-2020.

Els Tallers iMúsica són una oferta educativa complementària adreçada especialment als alumnes de final del Nivell Elemental, Nivell Mitjà i Grau Professional,… Llegeix més»

Inici de curs

Benvinguts al curs 2019 – 2020

• Consulteu la vostra matrícula, horaris i aulari a GWIDO.
Material i llibres de text d’Infantil i Nivell Elemental
Llibres de text Nivell Elemental i Grau Professional

INICI LECTIU DEL CURS A VIC:

• Classe d’instrument: dilluns, 16 de setembre.
  • Grups: dilluns, 23 de setembre.

A la resta d’Aules i Escoles de la xarxa totes les classes comencen el dilluns, 16 de setembre.

Circular informativa d’estiu

Salutació
Benvolgudes famílies,Cloem aquest curs acadèmic havent aprovat un nou Pla Estratègic (2019-23) que ens servirà de guia pels propers cursos. Com ja sabeu, aquest Pla Estratègic ha estat treballat de manera coral amb tots els membres de la comunitat educativa i el Patronat de la… Llegeix més»