PREMATRÍCULA PRORROGADA FINS DIUMENGE 20 DE JUNY

Prorroguem el període de prematrícula fins el diumenge dia 20 de juny a les 23:59 h, pels que no l’han pogut fer durant els dies corresponents.

Important:

• Recordeu que la prematrícula únicament l’han de fer els alumnes que actualment estan cursant Nivell Elemental, Nivell Mitjà i Conservatori.
  • No han de fer prematrícula: Els alumnes que actualment estan cursant el programa de Sensibilització (P3,P4 i P5).
  • Els alumnes que han obtingut plaça al Conservatori tindran un període especial per fer la prematrícula. Els informarem detalladament a la reunió de Benvinguda.

En cas que tingueu algun dubte, podeu contactar directament amb el vostre tutor perquè us ajudi.

OBRIM PREINSCRIPCIÓ CONEIX LA MÚSICA

Obrim la preinscripció de CoNeix la Música, que estarà disponible fins el proper dia 23 de juny. Podeu realitzar la preinscripció als següents enllaços:

CoNeix la Música Vic

Enllaç directe a la preinscripció de CoNeix la Música de VIC

CoNeix la Música a la Xarxa (Tona i Sant Julià)

Enllaç directe a la preinscripció de CoNeix la Música de Xarxa (Tona i Sant Julià)

Per més informació podeu consultar el NOU calendari de preinscripció de CoNeix la Música aquí.

OBRIM PREINSCRIPCIONS DE P3

Us informem que ja estan obertes les preinscripcions per a nous alumnes que cursaran P3 el curs que ve.

Accediu als seguent enllaç per fer la preinscripció:

Preinscripció Sensibilització (P3) Període: del 7 al 18 de juny

IMPORTANT: Teniu fins el dia 21 de juny per enviar la documentació acreditativa dels criteris d’accés per email a secretaria@emvic.cat. Els que aquest curs heu estat matriculats a CoNeix la Música també heu d’enviar la documentació per acreditar els barems abans del dia 21 de juny.

Consulteu aquí la informació dels criteris d’accés/barems.