ACTUALITZACIÓ LLISTA D’ESPERA D’ACCÉS A L’EMVIC (01/10/2021)

Després de revisar les noves sol·licituds de plaça (realitzades fins el dia 30 de setembre) i l’entrada d’alguns alumnes que estaven en llista d’espera, us publiquem els llistats actualitzats d’alumnes en llista d’espera:

Inscripcions a Coneix la Música

Inscripcions a P3

Inscripcions a P4

Inscripcions a 2 – 6 Nivell Elemental

Inscripcions a Nivell Mitjà

ATENCIÓ: Per saber la situació en la que es troba de la vostra sol·licitud observeu el color de la casella del vostre CODI d’inscripció:

• Les sol·licituds que no obtenen plaça i queden en llista d’espera tenen el CODI d’inscripció en taronja clar.
  • Les sol·licituds que han obtingut plaça de Llenguatge musical, però queden en llista d’espera d’instrument tenen el CODI d’inscripció en taronja fosc.

Ens cas que hi hagi la possibilitat d’accedir a la plaça que heu sol·licitat contactarem de nou amb vosaltres.

AGENDA SETMANAL 1

De l’1 al 6 d’octubre de 2021
Comencem l’agenda setmanal de l’EMVIC convençuts que aquest proper curs podrem organitzar i gaudir de més activitats que el curs passat!

Dissabte 2 d’octubre
Una òpera de Henry Purcell
Estrena a Vic de l’òpera en tres actes en versió semiescenificada.
La pintura, la… Llegeix més»

OBRIM PREINSCRIPCIONS A L’AULA D’ADULTS

Obrim el període de preinscripcions a l’Aula d’Adults de l’EMVIC, amb l’ampliació d’horaris per realitzar les classes com a principal novetat: de dilluns a divendres de 9 h a 21 h i dissabtes de 10 h a 13 h.

Període de preinscripció: des d’avui dia 15 i fins dia 26 de setembre.

Més informació i inscripcions aquí:

Aula d’adults

ÚLTIMES PLACES DISPONIBLES DE P5 – SENSIBILITZACIÓ

Dels 3 als 5 anys els alumnes de l’EMVIC descobreixen el món de la música, els objectes sonors i els petits instruments, aprendre a cantar en grup, a seguir un mateix ritme i una mateixa entonació. Treball i vivència lúdica a partir dels elements més primaris de la música: el timbre, la dinàmica, l’alçada, el ritme, la pulsació, la coordinació motora i l’expressió emocional. Tot plegat en un ambient relaxat i en una aula especialment equipada per aquests objectius.

Després de tancar el període ordinari de preinscripcions, us informem que ens queden les últimes places disponibles de P5 per aquest curs a l’EMVIC, que iniciem el proper 20 de setembre.

Més informació i inscripcions:

Quotes