Proves d’accés al Conservatori de Vic

Dates de les proves:
22 de maig 10.00h Primera part de la prova d’accés.
28 de maig 10.00h Comissió d’instruments de vent
30 de maig 10.00h Comissió de piano i cant
30 de maig 10.00h Comissió de guitarra, música moderna i percussió
3 de juny 10.00h Comissió d’instruments de corda
Places… Llegeix més»

Celebració 10 anys xarxa emvic

Divendres passat, vam celebrar el desè aniversari de la xarxa emvic amb la cantata El Follet Valent interpretada per alumnes de 1r i 2n de la xarxa, dirigida per la professora Dolors Vidal i amb l’acompanyament musical de David Gómez (piano), Natàlia Arroyo (clarinet), Franco Molinari (contrabaix) i Quim Puertas (percussió). També vam estrenar el clip musical amb la cançó Jo canto creada especialment per l’aniversari, amb música del professor Antoni Miralpeix i lletra del poeta Víctor Sunyol. Podeu visualitzar-lo a sota.

Beca Ferrer-Salat

Joan Espuny Parés, alumne del Conservatori de Vic és un dels guanyadors de la beca Ferrer-Salat 2019. Felicitats a en Joan, a la seva família i als seus professors especialment en Joan Ribé, professor de piano.

PROVA D’ACCÉS AL CONSERVATORI 2019

Període d’inscripció:
Del 29 de març al 9 d’abril de 2019 ambdós inclosos.
Horari:
Horari: de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h i de 15h a 16:45h (a secretaria de l’emvic)
Responsable: Helena Bosch.
Documentació a presentar:
* Alumnes emvic i aules de la xarxa:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a.
  • Firma presencial de… Llegeix més»