Teams per alumnes de Nivell Elemental, Nivell Mitjà i Conservatori

Des del passat divendres dia 27 de març tots els alumnes de Nivell Elemental, Nivell Mitjà i Conservatori ja tenen accés a la plataforma Teams.

Actualment fem servir aquesta aplicació com a aula virtual de l’alumne, ja que facilita la comunicació amb i el/la seu/seva professor/a, les tutories, les classes, compartició de materials en diferents formats (vídeos, àudios, documents,…). Us recomanem que en la mesura del possible utilitzeu aquesta plataforma per a poder garantir la protecció de dades dels vostres fills.

Per accedir al Teams heu de descarregar l’aplicació al vostre ordinador, tablet i/o mòbil. Ho podeu fer al següent enllaç:
Descarrega Teams

També us adjuntem un petit tutorial d’alta a l’aplicació Teams:
Tutorial Teams

Si teniu dificultats per accedir a la plataforma o no vàreu rebre el correu electrònic amb les vostres credencials podeu escriure a santi.canari@latlantidavic.cat

Nou comunicat en relació les mesures relatives al coronavirus

Després de valorar-ho amb els òrgans gestors i titulars del centre, s’ha decidit tancar l’Escola de Música i Conservatori de Vic i totes les aules de la xarxa fins al proper 27 de març, igual que la resta d’equipaments municipals de la ciutat de Vic.

La decisió entra en vigor a partir d’avui dijous 12 de març a les 15.00 h. Només aquesta tarda hi haurà serveis mínims.

Us mantindrem informats sobre l’evolució de la situació i qualsevol canvi a través dels nostres canals de comunicació (web, correu electrònic i Twitter).

Atentament,
Direcció acadèmica de l’EMVIC