Oberta la inscripció coNeix la Música a la xarxa emvic

• límit d’inscripció – divendres 18 de gener de 2019
  • confirmació de la plaça – divendres 25 de gener de 2019
  • matrícula – a partir del divendres 1 de febrer de 2019
  • inici de les sessions – a partir del dilluns 18 de febrer de 2019

GRUPS I HORARIS

• a l’emvic – alumnes nascuts l’any 2018 – dilluns de les 16.15h a les 17.00h
  • a l’EMTona – alumnes nascuts l’any 2017 – dimarts de les 16.15h a les 17.00h
  • a l’EMTona – alumnes nascuts l’any 2016 – dimarts de les 18.30h a les 19.15h
  • a l’AM de Sant Julià – alumnes nascuts els anys 2016, 2017 i 2018 – dijous de les 15.30h a les 16.15h

CONDICIONS

• Els tallers consten de 8 sessions de 45 minuts on participa el bebè acompanyat per un adult. El cost total del curs és de 60€

INSCRIPCIÓ ONLINE

CONEIX LA MÚSICA P0 – P1 – P2 – P3
En el moment del naixement la capacitat d’aprenentatge musical del nadó es troba al nivell més alt. A partir d’aquí, aquest potencial anirà disminuint gradualment fins a estabilitzar-se, de manera que l’etapa que va dels 0 als 3 anys, esdevindrà clau per a l’aculturació musical del nadó. Per això, com més ric sigui l’entorn musical durant l’edat primerenca, més preparat estarà l’infant per comprendre el llenguatge musical quan arribi el moment d’iniciar-ne l’aprenentatge formal.

Inaugurat el nou espai i-50

El dimarts, dia 18 de desembre, i aprofitant la presentació de la nova programació de L’Atlàntida, es va donar per inaugurat el nou espai d’estudi i espera davant de l’Auditori Joan Anglada a la planta -2. L’objectiu és tant oferir als nostres estudiants un lloc… Llegeix més»

Setmana Verda i final de trimestre

Atenció a aquesta darrera setmana del trimestre. Dilluns, dimarts i dimecres són dies verds per tal de poder fer els exàmens, seguiments i audicions. Només es mantenen les classes de primària en horari escolar. Consulteu les activitats que us afectin amb el vostre tutor i… Llegeix més»