NOU SERVEI DE MISSATGERIA PER TELEGRAM

Us informem que des de l’EMVIC hem activat un nou servei de missatgeria per Telegram, amb l’objectiu de millorar la comunicació amb les famílies. Tingueu present que a partir d’ara, una vegada tingueu el sistema activat al vostre dispositiu mòbil, els avisos de canvis i/o anul·lacions de classes les rebreu per Telegram. Si és possible, us demanem que l’activeu tots els membres de la unitat familiar (pare/mare/tutor), perquè cadascú pugui rebre la notificació al seu mòbil.

Tot seguit us expliquem com fer-ho per activar el servei, i també us adjuntem un vídeotutorial:

• Accediu al Gwido amb el compte de pare/mare/tutor. Si encara no teniu les dades d’accés com a pare/mare/tutor, envieu un correu a recepcio@emvic.cat indicant el nom de l’alumne/a. Atenció, no és vàlid amb les credencials d’alumne/a.
  • Des de la pantalla d’inici premeu a l’enllaç “Vincula un compte de Telegram” (situat a l’apartat Configuració – part inferior de la pantalla).
  • A la pàgina hi trobareu les següents instruccions:
    • Instal·la l’app de Telegram al mòbil i obre un xat amb l’usuari emvic_bot. Al xat escriu el següent text: /start (seguit d’un text alfanumèric).
  • Des del vostre mòbil:
    • Instal·leu l’aplicació de Telegram, si encara no la teniu al vostre dispositiu
    • Obriu un nou xat i busqueu l’usuari emvic_bot
    • Escriviu el text que us ha sortit al Gwido anteriorment: /start (seguit del text alfanumèric que us surti).
    • Ja haureu configurat el Telegram per rebre comunicacions de l’EMVIC.

VÍDEOTUTORIAL

SUPORT EN L’ACTIVACIÓ:

En cas que tingueu algun problema o dubtes en l’activació del servei podeu enviar un correu al Santi Cañari: santicanari@emvic.cat