Menjador escolar

El centre ofereix el servei de menjador de les 12:30 a les 15:00 gestionat pel Consell Comarcal amb la contractació de l’empresa Aramark.

La web https://www.elgustdecreixer.cat/ us servirà per descarregar-vos els menús EL GUST DE CRÉIXER

El Programa de Revisió de Menús Escolars a Catalunya (PReME) és fruit d’un conveni entre els departaments de Salut i Ensenyament i ofereix als centres educatius de Catalunya la revisió de la programació de menús que se serveix al menjador escolar, amb l’elaboració d’un informe amb suggeriments per millorar la qualitat de l’oferta.

La revisió dels menús escolars es realitza cada tres anys als centres educatius (educació infantil, primària i secundària) públics, concertats i privats. El Servei Tècnic de Salut Pública recull la informació durant les visites d’inspecció sanitària que es fa de forma periòdica als centres escolars.

En el marc del PReME s’editen publicacions i altres recursos divulgatius que també s’adrecen a les famílies, als professionals sanitaris, a la comunitat educativa i als serveis de restauració escolar, per promoure hàbits alimentaris saludables entre la població infantil.

PReME

Aquí podeu consultar l’informe d’aquest curs