plats 3r trimestre des de casa

Aquest trimestre cuinarem des de casa ♥

Bon dia a tot@ts!!!
 S´acosta el cap de setmana i les monitores i cuina de la vostra escola, us volem enviar unes quantes receptes fetes per elles,  des de la cuina central us enviem les fitxes tècniques de cada plat.
 Són receptes de més o menys dificultat, estan pensades perquè les pugueu fer en família i per a compartir a taula tots junts. Les podeu fer quan vulgueu, durant aquest trimestre o a l´estiu, i quan tornem a veure´ns podem comentar-les o també si us bé de gust podeu enviar-nos fotos i les posarem en els canals de comunicació de l´escola. (per enviar les fotos via whatsap T. 629886239  nom cognom escola i curs)
 Des del menjador us animem a fer-les,  i us recordem l´importància de l´alimentació sana  i variada, el consum de fruita i verdures. També els productes de proximitat i temporada, però  sobretot que gaudiu dels àpats com un moment de família i d´unió.
 Teresa, Charo, Cristina, Xell, Laia i Rosmery
Esperem que us agradin i un petonet per tot@s !!!!!!!

receptes _CUINEM DES DE CASA_8 5 2020

Ja tenim algunes fotos de la Rosa de poma de Sant Jordi, sou un súper cuiners!!!!!
Roses del Guillem,, Roger i Juliet_Sant Jordi 2020
Roses de la Naüja _Sant Jordi 2020