Acollida matinal i de tarda SAM/SAT

El servei, va a càrrec de l’empresa MM Extraescolars, està finançat en part amb les quotes que paguen les famílies i en part per l’Ajuntament de Puigcerdà.
Des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Puigcerdà s’ha treballat per poder facilitar a un preu accessible per les famílies el servei d’acollida i així ajudar en la conciliació familiar.

El servei d’acollida el SAM (servei d’acollida matinal) és de 7.55 a 8.55 h

El servei d’acollida SAT (servei d’acollida de tarda) és de 16.30 a 17.30 h

Pel servei d’acollida fixe:

• Per inscriure’s s’ha de fer a través de la seu electrònica de l’Ajuntament, https://puigcerda.eadministracio.cat/dossier.1 , entrar a  Inscripció en Activitats i Cursos i omplir la instància sol·licitant l’acollida del fill/a, matí/tarda, a l’escola Llums del Nord.
  • De forma presencial: A traves del registre d’entrada de l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Puigcerdà (Ajuntament de Puigcerdà, plaça de l’Ajuntament 1).
  • Si necessiteu altra informació podeu contactar amb l’Ajuntament al 972 88 06 50

Pel servei d’acollida esporàdica, no cal inscripció prèvia. Cal fer la compra anticipadament en un caixer amb els codis de pagament. Recordeu que si és només matí o tarda haureu de fer servir el de 2,5 euros i si és pel dia sencer el de 4,5 euros. El comprovant s’entregarà a la monitora el mateix dia, a l’arribada al servei. No es permetrà l’entrada de cap infant sense el resguard de pagament.

En el següent enllaç trobareu la documentació